Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag längtar redanWe will Hermano! Lär bli inom några veckor
Vi kom precis hem, nästa gång brorIngen som dricker idag?
Klent!Vi kom precis hem, nästa gång bror
Helvete vad kul! Är på.Bumpar upp tråden, dags att ses nästa vecka kanske? Typ onsdag/torsdag?
Why not!Vad sägs om GTG någon gång under nästa vecka?
Vad sägs om GTG någon gång under nästa vecka?
Why not!
Count me in!Jag har semester och kan börja tidigt skapa konvo!
Vore trevlig men har ganska mycket på schemat, men måndag skulle fungera. Även tisdag och onsdag kan gå men då blir det tidig hemgång och bara någon enstaka öl för min del.Vad sägs om GTG någon gång under nästa vecka?
Inte omöjligt men dra ett PM så löser vi det om vi går vidare. Men vi är garanterat ute och dricker öl då.Är ni kvar vid 21?
Den där Titusen känner jag igen! Är @Erik1 med?
JaDen där Titusen känner jag igen! Är @Erik1 med?
...och här sitter jag några mil bort och blir terroriserad av en jobbig fransk bulldogg som vägrar sluta leka. Fml, suger att tacka ja till att vara hundvakt när man kunde ha hinkat bira och klämt på klockor med sköna klocksnackare. Jaja, vad är väl en bal på slottetNu har det flyttats inomhus