Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska vi inte ta det i ett PM senare då? Det är säkert inte allt för svårt att hitta ett bra ställeVerkar som några kan nu på onsdag. Är det någon som har något bra tips på ett ställe där det finns både plats o mat. Utgår från att alkohol finns... Är själv förortsbo och har helt tappat koll på stadens nöjen.
Fixar du en konvo då?Ska vi inte ta det i ett PM senare då? Det är säkert inte allt för svårt att hitta ett bra ställe![]()
Absolut, om det börjar närma sig, just nu verkar det "bara" vara 5?Fixar du en konvo då?![]()
Onsdag? Jag kommer med flyg sent på eftermiddagen, beroende på när och var så kanske jag kan ansluta.Absolut, om det börjar närma sig, just nu verkar det "bara" vara 5?
JohnDoe, Romanov (prel), Wbergendahl, Andersbackstrom (prel), Jag.
Kan vi dra ihop några till?ping @Tomas Eriksson @Luckyluciano @DG_STHLM
Jag knegar tyvärrAbsolut, om det börjar närma sig, just nu verkar det "bara" vara 5?
JohnDoe, Romanov (prel), Wbergendahl, Andersbackstrom (prel), Jag.
Kan vi dra ihop några till?ping @Tomas Eriksson @Luckyluciano @DG_STHLM
Sjukanmäl digJag knegar tyvärr![]()
Sjukanmäl digIdag fick jag reda på att jag blir skickat av jobbet till Idre onsdag till söndag, så jag kan inte längre...![]()
Kände på mig att den skulle komma!Sjukanmäl dig![]()
Blev tvungen när du bäddade upp det så fintKände på mig att den skulle komma!
Svårt att göra när man får åka skidor i 3 dagar utan att betala en krona, och utöver det få testa leverantörers nya saker som ännu inte släppts![]()
Exakt så jag tänkte!Blev tvungen när du bäddade upp det så fintlåter inte helt fel. Skidor gratis tackar man aldrig nej till
Nix extra kneg. The christmas is coming..@Tomas Eriksson @Luckyluciano lediga torsdag kväll?
Samma här, får styra lite!@JLW: tors,fre,lör,sönd nästa vecka är bra allihopa![]()
Verkligen! Tokdåligt om vi inte kan lyckas styra upp något med de premisserna.Samma här, får styra lite!
Helgen har precis börjat, ryktena säger att några gentlemen från forumet ska hitta på något ikväll (nån jobbar någonstans så det borde kunna räknas som AW)Blev det något?
Ahh ok.Helgen har precis börjat, ryktena säger att några gentlemen från forumet ska hitta på något ikväll (nån jobbar någonstans så det borde kunna räknas som AW)![]()
Japp. Dock dålig på att följa tråden. Verkar heller inte få notiser när nytt händer här. Men försöker hålla koll. När är nästa då?Sugen stt hänga på i framtiden?
![]()