• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AW-GTG-STHLM?

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Vi provar nu på Torsdag den 24:e. 17-18ish. Formatet lämnas lite öppet beroende på hur många som vill hänga på, men lite mat och alkohol kan förekomma. Det blir nånstans i city/östermalm/norrmalm/vasastan. Ni som vill hänga på gilla detta inlägg så tar vi exakta detaljer i en privat-konversation av säkerhetsskäl.
 

Edin

Panerai
Jag skulle gärna gillat om det nu inte var så att jag har mega presentationen på Fredag morgon att förbereda. Nästa gång för mig med andra ord..
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
För min del är det lite oklart hur min planering ser ut än så länge, men även om jag inte äter kommer jag gärna och säger hej åtminstone, om det inte är så att det är all-in or nothing. :)
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
För min del är det lite oklart hur min planering ser ut än så länge, men även om jag inte äter kommer jag gärna och säger hej åtminstone, om det inte är så att det är all-in or nothing. :)
All form av närvaro är uppmuntrad. Jag och säkert några till kan vilja äta något, om andra inte vill är det helt ok. Folk får själva avgöra om de vill bara stanna nån timma eller köra en helkväll, beroende på hur många som är intresserade så kanske vi inte ens bokar något utan bara intar ett bra AW-ställe.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
All form av närvaro är uppmuntrad. Jag och säkert några till kan vilja äta något, om andra inte vill är det helt ok. Folk får själva avgöra om de vill bara stanna nån timma eller köra en helkväll, beroende på hur många som är intresserade så kanske vi inte ens bokar något utan bara intar ett bra AW-ställe.
Jättebra upplägg och jättebra info! Ska bli skitkul!!
 

Ministern

Founder
2-Faktor
All form av närvaro är uppmuntrad. Jag och säkert några till kan vilja äta något, om andra inte vill är det helt ok. Folk får själva avgöra om de vill bara stanna nån timma eller köra en helkväll, beroende på hur många som är intresserade så kanske vi inte ens bokar något utan bara intar ett bra AW-ställe.

Tips är att formalisera och ta upp anmälningar. Annars blir det ingen uppslutning och pannkaka..
 

Edin

Panerai
Spencer har mycket i det han säger. Har stått själv i andra sammanhang så deltagarlista är inte helt fel.
Jag skulle ärligt talat villa närvara men det känns riktigt dumt då det är redovisning av C uppsats inför företaget jag skrivit åt på fredag. Lagom seriös att stå där med tatuering i fejan, blåtira, bakis och klocklös. För det vet vi ju alla att det alltid slutar så..;)
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Vi provar nu på Torsdag den 24:e. 17-18ish. Formatet lämnas lite öppet beroende på hur många som vill hänga på, men lite mat och alkohol kan förekomma. Det blir nånstans i city/östermalm/norrmalm/vasastan. Ni som vill hänga på gilla detta inlägg så tar vi exakta detaljer i en privat-konversation av säkerhetsskäl.

En fundering som slog mig. 8 likes dvs folk som vill komma på en AW/GTG i Stockholm?!?! Sånt brukar ju bli fullt på 5 min. Verkligen ingen mer som vill haka?
 
Topp