Lunch-GTG låter bra!Ungefär samma för mig vad gäller det geografiska. Om det är fler som jobbar i city kanske man tom kan köra en lunch-GTG?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lunch-GTG låter bra!Ungefär samma för mig vad gäller det geografiska. Om det är fler som jobbar i city kanske man tom kan köra en lunch-GTG?
Skulle gärna hänga på men är redan hemma. Frun på weekendresa o jag har precis utfordrat "vargarna" hemma.Vad gör folk nu? Jag har dragit några öl på jobbet och möter gärna upp. Jobbar vid rådmansgatan...
På väg hem, shoppat med tjejen. Död
Inte idag... fullspäckad helg med jobb, fotboll, kalas m.m.
Skit i då era svikare! Svin.Skicka pm, är på 'vift' ikväll från kl 20 ungefär. Söder, ungefär.
ok?Inte intresserad längre..
All form av närvaro är uppmuntrad. Jag och säkert några till kan vilja äta något, om andra inte vill är det helt ok. Folk får själva avgöra om de vill bara stanna nån timma eller köra en helkväll, beroende på hur många som är intresserade så kanske vi inte ens bokar något utan bara intar ett bra AW-ställe.För min del är det lite oklart hur min planering ser ut än så länge, men även om jag inte äter kommer jag gärna och säger hej åtminstone, om det inte är så att det är all-in or nothing.![]()
Jättebra upplägg och jättebra info! Ska bli skitkul!!All form av närvaro är uppmuntrad. Jag och säkert några till kan vilja äta något, om andra inte vill är det helt ok. Folk får själva avgöra om de vill bara stanna nån timma eller köra en helkväll, beroende på hur många som är intresserade så kanske vi inte ens bokar något utan bara intar ett bra AW-ställe.
All form av närvaro är uppmuntrad. Jag och säkert några till kan vilja äta något, om andra inte vill är det helt ok. Folk får själva avgöra om de vill bara stanna nån timma eller köra en helkväll, beroende på hur många som är intresserade så kanske vi inte ens bokar något utan bara intar ett bra AW-ställe.
Jag styr upp ett google-formulär.Tips är att formalisera och ta upp anmälningar. Annars blir det ingen uppslutning och pannkaka..
Jag styr upp ett google-formulär.
Vi provar nu på Torsdag den 24:e. 17-18ish. Formatet lämnas lite öppet beroende på hur många som vill hänga på, men lite mat och alkohol kan förekomma. Det blir nånstans i city/östermalm/norrmalm/vasastan. Ni som vill hänga på gilla detta inlägg så tar vi exakta detaljer i en privat-konversation av säkerhetsskäl.