Jonte73
Guld
Heeeja Djurgårn !Kan också komma lite när som helst, är ledig såatteh.
Djurgården.
Lite finare lite bättre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Heeeja Djurgårn !Kan också komma lite när som helst, är ledig såatteh.
Heeeja Djurgårn !
Djurgården.
Lite finare lite bättre
Haha mm joo tänkte bara härja lite med honomLugn och fin nu, apan blir sjövild!
Vi får nog fira John Janson Klåpares dag relativt snart ska vi se.Heeeja Djurgårn !
Djurgården.
Lite finare lite bättre
Vi får nog fira John Janson Klåpees dag relativt snart ska vi se.
Haha.Vi får nog fira John Janson Klåpees dag relativt snart ska vi se.
Alltid på tårna, men har inget behov av att snacka när man är bäst i byn.Haha.
Tänkte ba kolla om du var på tårna .
Hinner jag dyker jag upp på tors.
Det är jag som har juuurgårds kepa isof
Hockey är en sönder-kommersialliserad sport även i Sverige. Jag börjar typ hata allt med fotboll som inte är allsvenska matcher på gräs.Hockeyn har börjat. Betyder AIKs brist på hockeylirande förmåga att jag måste supa hela året?
Kul! Bra styrtStänger anmälan nu. Vi ser ut att bli 13 klockentusiaster.
Stänger anmälan nu. Vi ser ut att bli 13 klockentusiaster.
Som jag skrev tidigare i tråden. Det finns massa träffar men de sker enbart i "befintliga kretsar" och info sker i efterhand i någon GTG har varit tråd. Någon inbjudan till andra KS:are utanför "kretsen" sker sällan.Är ju ett annat AW samma dag, bara jag som fått invites dit?
Kan säkerligen nästa gång ni styr upp, hört talas om dessa GTGs men aldrig riktigt varit på ett (som jag kom ihåg)
Skoj, ser fram emot nästa kaplansJodå. Två gånger per år brukar vi hålla officiella i Estocolmo.
Skoj, ser fram emot nästa kaplans
Min inbjudan kunde väl inte varit bredare?Hänger hjärna på kommande GTG i Stockholm! Skulle vara roligt med lite bredare GTG, med fler inbjudna än de som frodas i sekterna.
Med vänlig hälsning,
Konsul
Härligt, oktoberfest... Var några år sen sist. Extrakul om man bokar ett bra bord i nåt av de lite bättre "tälten". Bokningen brukar öppna strax efter att årets festival stängt. Vi får väl sikta på ett KS bord 2016...
Har nog snittat 220h/månad mars-oktober...apansson: Evigt ledig?! Sann överklass! Eller missförstod jag något...?
Jo det där funkade fint på 80-90 talet. Fina "fabriksbesök" hos leverantörerna var standard. Nu vet vi hur rubrikerna ser ut om det är mer kända kunder/leverantörer.....Det är därför man ska ha som jobb att köpa dyra saker från företag i München. Allt sånt där ordnar sig liksom bara av sig själv.
Jo det där funkade fint på 80-90 talet. Fina "fabriksbesök" hos leverantörerna var standard. Nu vet vi hur rubrikerna ser ut om det är mer kända kunder/leverantörer.....
Lätt att vi kör snart igen! Röstar på AG (Kungsholmen) nästa gångTack för en trevlig kväll! Tyvärr redan på väg hem med tuben (lite mer jobb innan dagen är över) men vi kör väl snart igen? Väl styrt @Tomas Eriksson
Tack för ikväll
Lite suddig bild men bättre än inget