• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bästa dykaren - rösta

Vilken är den bästa dykaren ?

• Sub

Röster: 55 31.6%
  • Seamaster

Röster: 26 14.9%
  • Prospex

Röster: 16 9.2%
  • Aquaracer

Röster: 0 0.0%
  • Luminor submersible

Röster: 6 3.4%
  • Pelagos

Röster: 17 9.8%
  • Sea dweller

Röster: 20 11.5%
  • RO diver

Röster: 1 0.6%
  • Hydroconquest

Röster: 0 0.0%
  • Fifty Fathoms

Röster: 19 10.9%
  • PO

Röster: 3 1.7%
  • Oris divers

Röster: 3 1.7%
  • Breitling SO

Röster: 2 1.1%
  • Polaris

Röster: 4 2.3%
  • Aquatimer

Röster: 2 1.1%

• Totala väljare
    174
Ja fn, de skulle vart med…
Pollen visar sitt tydliga resultat så det tror jag inte 😄
Off the record, har aldrig någonsin stött på en dykare med en topp 5-dykare på armen, men "bästa dykaren" ligger naturligtvis i betraktarens öga.

...och ja, det finns dykdatorer som är tusen ggr bättre än en klocka men det ena behöver väl inte utesluta det andra 😁

Pollen visar sitt tydliga resultat så det tror jag inte 😄
Off the record, har aldrig någonsin stött på en dykare med en topp 5-dykare på armen, men "bästa dykaren" ligger naturligtvis i betraktarens öga.

...och ja, det finns dykdatorer som är tusen ggr bättre än en klocka men det ena behöver väl inte utesluta det andra 😁
100 % with you, kanske skulle döpt om till bästa deskdivern, är väl så 99% används av oss…några få som du, som dyker ”på riktigt”..

Min röst landade på en "blank och ny" 16610 men gillar verkligen äldre Aqualand med.

20230111_144302.jpg
20230111_144227.jpg

Då lever hoppet! Har bara ägt den nyare och den känns bara helt omöjlig.
Äldre relativt tunn och är ju kort "bandhorn till bandhorn". Sedan ser man direkt att den är menad att sticka ut, dvs ett redskap på en annars civilt klädd person. Svårare med blank gubbsafirsub som bärs som ett delikat dressur i ädelmetall. Svårt att det senare inte blir fjantigt.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp