Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara en tidsfråga innan ett sånt inlägg skulle komma med tanke på rubriken
- Prisvärt
- Pålitligt
- Stilrent
- Användarvänligt
![]()
Räddat mig många ggr. Rekommenderas om man vill safea lite, ska man ta ut svängarna finns det andra varianter i olika färger eller smaker...
Lycka till
Tycker det beror lite på hur stor handled man har......
- Prisvärt
- Pålitligt
- Stilrent
- Användarvänligt
![]()
Räddat mig många ggr. Rekommenderas om man vill safea lite, ska man ta ut svängarna finns det andra varianter i olika färger eller smaker...
Lycka till
Undrar om inte låset kommer att skava lite...
- Prisvärt
- Pålitligt
- Stilrent
- Användarvänligt
![]()
Lycka till
@oddface tillverkade detta till min B&R av en gammal gasmask. Vet inte om han vill göra om det iofsNågon som vet vart det går att skapa custom gummiband? Med specifika mått/form vid exempelvis bandhornen som är lite säregna och inte standard 20mm.
Hehe, jo det var sjukt bångstyrigt material, så vet inte riktigt om jag vill testa mina nerver med det igen
Mja, ska den användas för att främst dyka med, får man nog ta det. Antingen ha två klockor eller byta band mellan aktiviteter. Det gör jagHur hanterar ni längden? Om gummiarmbandet på en dykarklocka ska räcka över våtdräkten måste den vara rätt lång, men då blir det alltid en ’flärp’ över när man bär den på bar arm.
![]()
Någon som har testat zuludiver 300 gummit och kan uttala sig om kvaliten osv?
Jag har ett grönt gummi från dem på min 116200.Tredje ”har någon testat...”-inlägget på rad här, men; har någon testat Tempomaterials? Med en prislapp ganska långt ifrån Everest/RubberB men (enligt dem) passande Rolex clasp blir man ju nyfiken, om inte annat. https://tempomaterials.com/
Cool. Vad tycker du om kvalitet och passform?Jag har ett grönt gummi från dem på min 116200.
Tycker passformen är fin, sitter med klockans original spänne. Köptes egentligen till min 16610 som har fått lämna så hittade bandet liggandes häromveckan. Inte använt tokmycket men tycker det sitter najs & är skönt att bäraCool. Vad tycker du om kvalitet och passform?
Fick hem ABP-gummit idag.Testa även APB Concept, bästa gummit hittils och då har jag provat ”alla”![]()
Ja, Det där gummibandet är fan fantastiskt bra.Detta gummi är iaf. Bland de snyggare och ja, väldigt bekvämt![]()
![]()
Original Panerai?Detta gummi är iaf. Bland de snyggare och ja, väldigt bekvämt![]()
![]()
japp. Slår allt annat.Original Panerai?
Ja, grymt snyggt. Har ju blivit med en Panerai nu, finns den möjligtvis i 22mm, och vad är priset. (Hukar inför flera tusenlappar-svaret...)japp. Slår allt annat.![]()
Ja, grymt snyggt. Har ju blivit med en Panerai nu, finns den möjligtvis i 22mm, och vad är priset. (Hukar inför flera tusenlappar-svaret...)
Grattis!
Vad blev det?
Det jag har är 22 mm och skulle gissa att det går loss på strax under 3k
nej då, in i rätt tråd nu bara!Går emot alla lagar och regler med en 050, 40mm med stållänk. Skjut mig, paneristis![]()