• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa klockbilden 2020 - In med era bidrag!

Den här kändes bra nu i mörkret...
IMG_20200726_154030_605.jpg
 
Snygg, Visst är det samma modell som han har i Breaking Bad eller är denna lite större?

Just den här modellen bars av Klocksmurfen i filmen "The Smurfs go wild in Monaco", den är något mindre än den Walter White har i "Breaking Bad" för att passa smurfarnas rätt smala handleder bättre. Skämt åsido så har jag faktiskt ingen aning. En googling visar att aktuell ref för "Breaking Bad" är CAW2111.FC6183. Är det den version jag har? Vet inte, men om det är av intresse så ber jag att få kolla och återkomma.

9178125F-39FA-40C6-9D6A-EEDFCFBCE45A.jpeg
 
Så ytterst sällan jag tar fram systemkameran nuförtiden och lägger inte så mkt tid på fotografering som jag gjorde förr.. men detta fotot på min Santos var med min systemkamera, jag gillar hur det fångade det jag ser när jag tittar på klockan.

DSCF4285.JPG
 
Uppdatering!
Jag är lite sen på bollen men vad gör det?
Kan bara konstatera att stor konst skapats under 2020 :)

Vad händer nu?
1. Inga fler poster accepteras..
2. Jag väljer ut mina 10 favoriter
3. Imorgon startar röstningen, kan bli en ny tråd, får se hur jag löser det.

Over n out watch lovers 😎
 
Tillbaka
Topp