Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken trevlig dalstuga Affe"gubben"! Ska bli kul att se duken på plats Planerat vilken projektor det blir?
Mycket snyggt, men sorteringen av Bondfilmerna är ju direkt smärtsam att titta på
Du hann före. I övrigt ser det tjusigt ut som tusan. Skönt att få undan alla apparater till tv:n.
Fantastiskt välplanerat och en mer än nice @Af Sjodahl !! Det är så inspirerande att se dig lyckas med dessa kreativa lösningar!
Jag gillar också snygga lösningar
Finns ju bättre, men bor man i lägenhet, så räcker det. Väldigt sällan man kan maxaTack som Faen,Mycket trevlig lösning där, gillar lösningen med limpan, har förstått att det är riktigt bra ljud i dessa .
De brinner fint dom också - kommer ju en projja sen! Så länge kåken står kvarHmmm, ojordat... Hade du inte en Panasonic plasmaTV ?
Hmmm, ojordat... Hade du inte en Panasonic plasmaTV ?
Vill inte leka duktigpelle, men man råkar ut får så många "GDS'are" (Gör-det-självare) dagligen så man har sätt mycket skrämmande saker..Haha...det var väntat, om det är en liten tröst så fick jag ledsagning av min granne som är gammal elektriker .
De brinner fint dom också - kommer ju en projja sen! Så länge kåken står kvar
Vill inte leka duktigpelle, men man råkar ut får så många "GDS'are" (Gör-det-självare) dagligen så man har sätt mycket skrämmande saker..
Bara en liten headsup att även om det inte är raketforskning så får man som vanlig lekman INTE installera ett nytt uttag utan endast byta ut befintliga..
I övrigt gillar jag ditt engagemang och driv, resultatet blev inte alls dumt
Kör duken framför va?Haha...den kommer stå kvar där den står så länge jag är i livet iaf !
Kör duken framför va?
Sony VPL-HW40, 45, 55, 65?Tackar! Nja vet inte riktig, för tillfället så lutar det åt någon Sony projektor, dom ska var hyfsade enligt killen jag pratade med på hemmabiobutiken, tyvärr kan jag inte köra med fast duk, det suger lite men man för göra det bästa av situationen helt enkelt.
På tal om mörkläggning
Är inte riktigt klar med allt kablage. Skall även köpa ett stativ till centern.
Funderar att testa med : http://www.ljudfokus.se/produkt/speaker-floor-stand-sp-006a-svart/5913/
Sony VPL-HW40, 45, 55, 65?
Funderar på en 55 eller 65:a själv.
Dock så funderar jag på att vänta tills 4K prollarna har gått ner i pris.
Sen så har jag lite utmaningar vad gäller mörkläggning alla väggar och tak är dessutom ljusa (inte alls bra).
För att kompensera för det så får man titta på högkontrastdukar med REACT-material eller Firehawk/Diamonddukar diton.
Ångrar mig lite var en som sålde en 92" diamondduk (högkontrast) för 14kkr på blocket för någon vecka sedan, kostar 35kkr i nypris. Fanns även annons på en motordriven 131" REACT 3.0-duk för 15kkr, kostar också 35kkr i nypris.
Aja, oklart är också varför allt blir skrivet med fetstil.