Tack! Då jag är född 92 så blir svaret nej. Köpte den av en person här på forumet för runt 8 månader sedan.Grym klocka!
Har du haft den från 78?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Då jag är född 92 så blir svaret nej. Köpte den av en person här på forumet för runt 8 månader sedan.Grym klocka!
Har du haft den från 78?
Tror aldrig jag har haft fel faktiskt.Inte ofta du har rätt tyvärr, är dock övertygad om att du tror det.
Efter fettsugning i 8 Tim återstår 16 Tim minus restid till och från jobb. Dra sedan bort sovandet 8 Tim så blir det inte mkt kvar....
Tack! Då jag är född 92 så blir svaret nej. Köpte den av en person här på forumet för runt 8 månader sedan.
Tror aldrig jag har haft fel faktiskt.
Jag skulle vilja se killen som konstant suger fett i 8 h. Om vår fiktive vän gör det tror jag öven att han ärvde en vattentät Patek.
Seriöst tror jag dock att merparten skulle behålla det uret de använder/njuter mest av. Dvs. det uret man tar på sig så ofta man bara kan.
Fel igen från din sida...Hehehe fel och åter fel (du har säkert fått höra det ett otal gånger tidigare)
Tror att du tänker som du gör för att allt kanske endast är metaller och döda ting för dig
För andra kanske det finns mer bakom en klocka eller något annat som värdesätts än prislappen...
Jag använder sällan klockan jag aldrig skulle skiljas ifrån och tror andra gör likadant, ja förutom du då givetvis ;-)
Fel igen från din sida...
Varför jag resonerar som jag gör är för att jag har hållt på med detta så pass länge nu och lärt mig uppskatta kvalitet, hantverk och historia. Jag vill helt enkelt maximera handledsupplevelsen... och värderar detta högre än andra faktorer. En beige ärvd dussinomega skulle inte tillfredsställt mig.
Nej, det inlägget var 100% seriöst.Hahaha, nu inser jag att du bara driver m alla!
Kul kille där
Hehe sure dude!Nej, det inlägget var 100% seriöst.
Hade gärna fortsatt denna dialog men jag vill inte tråka ut forumet med dina felaktiga tolkningar av mig, känns inte så relevant.Hehe sure dude!
För att heta kompis är du rätt elak.Hahaha strålande. Nu kan vi andra återgå till våra tråkiga random omegor och dassiga rollar tillverkade i miljontals... Så kan du... Ja, göra det du brukar
Gott så!
Just det, DU måste göra dig av med alla dina klockor och får endast behålla en! DU måste alltså ha den hos dig idag.
Det kan vara av vilken anledning som helst, pris, arv, gåva osv...
Vilken klocka är den du behåller?
Här nedan är min, som ni ser har det absolut inget m värde på klockan att göra för min del.
Bild på din Flinga!! Snääälla...Vad är det som får dig att behålla en klocka man...... med lite flax vinner i en såndär klomaskin på en pizzeria. Intressant med en motivering...... Står här med motorsågen puttrandes på tomgång.... lite villrådig....
Själv hade behållit min Flinga..... Skäl till det.... det är den snyggaste klocka jag äger....
Same same?