• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Baramats

Baramats

Audemars
2-Faktor
Hej, ni som har köpt och sålt till mig får gärna lämna ett omdöme.
Tack på förhand!
//Mats
 

Linus81

Omega
Köpt en SKX007J av Mats. Bra kommunikation, tydligt, enkelt. Klockan i mint condition! Mats får även många extra plus i kanten för exceptionellt omsorgsfullt packat. Smäller otroligt högt i min bok! 100% GG +moms!
 

PryL

Breitling
Köpte en Lorier neptune av Mats. Bra kommunikation och klockan var perfekt inslagen. 100% GG.
 

CeDDan

Omega
2-Faktor
Köpte en NTH Näcken av @Baramats .
Fin kommunikation och snabbt levererat i ett väldigt omsorgsfullt packat paket. Gör gärna fler affärer med dig. 100% GG. Rekommenderas
 

Flerro

Omega
2-Faktor
Har gjort en bytesaffär på distans med @Baramats
Klockan skickades samma dag som jag swishat mellanskillnaden. Bra packat och klockans skick var enligt beskrivning. 100% goodguy!
 

Spellrong

Omega
Köpte klocka av Mats. Jag betalade i förväg och han skickade klockan på en gång. Klockan var väl inpackad och jag fick precis vad annonsen beskrev.
 
Topp