• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
image.png
image.png

Denna ska jag kladda på! :D
Ska du ner till Basel?
 

Songer

Omega
Med reservation att någon redan nämnt detta, men jag hoppas på en 40mm DJ.
Det känns ju sannolikt då DD2 blev DD40, DJ2 ( som är konstig i sina propotioner enligt mig ) borde bli DJ40.
Hoppas på det.
 

Osclat

Cartier
image.png
Yachtmastern var grym IMO, bilden kanske redan lagts upp i tråden. Inte kollat igenom. Tror ni något av det här kommer att släppas?
 

Calfen

Panerai
Vore kul om Linde werdelin gjorde en spido i stål som är lite enklare designmässigt och kanske har ett utgångspris på typ 8000 chf :)
 
"The high frequency will let the second hand run continuously, no ticking anymore! Rumor is that Rolex is working on this new movement since 5-7 years already. This new generation movement will have 10 year warranty as they hardly need any servicing."

Enbart önsketänkade i samband med hans predictions? Konstigt med tanke på lansering av nya verket förra året. Någon som hört?

http://rolexpassionreport.com/20205/what-rolex-really-is-going-to-introduce-at-baselworld-2016/
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
i_3304_1_850.jpg


image.png
image.png

Om det släpps någon ny modell som ni vill ha mer info om så säg till så kan jag lägga upp det som står i pressreleasen, har numera tillgång till en hel del pressmaterial (på det som släppts hittills för i år).
 
Topp