Sjobedan
Silver
What. the. fuck.Ser helt förjävlig ut på länk, i alla fall enligt den här bilden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
What. the. fuck.Ser helt förjävlig ut på länk, i alla fall enligt den här bilden.
Jag gick från sugen till helt otaggad... Fan..Ser helt förjävlig ut på länk, i alla fall enligt den här bilden.
Allt som allt så är den väl ungefär lika könlös som 95% av alla nya klockor. Konstaterar bara att den känns bättre iaf. Det andra Tudor släppt är ju bland det sämsta man sett på länge. Omega LE's included.Posör-nitar... Notera de solida länkelementen... Sidoblecken bara för syns skull alltså. Får hoppas att stiften fyller sin funktion och är genomgående... Som välvt safirglas... Ska se ut som plexi, men vara repfritt...
Men jag håller med om att det är mer "rätt" nu än tidigare.
Ser helt förjävlig ut på länk, i alla fall enligt den här bilden.
Är du säker? Sitter och jämför med min och tycker caset ser identiskt utSka tydligen vara lite tjockare totalt sett men lite smalare boett och fetare caseback vilket gör att den känns tunnare.
Är du säker? Sitter och jämför med min och tycker caset ser identiskt ut
Mässan börjar ju iofs idag, öppet för pressen idag.Lugn nu grabben, mässan måste först få börja innan vi skapar tråden
Den ska tydligen ha kortare luggar också.Går bara på vad Bulang & Sons skrev på Instagram:
Kan inte Tudor skrota den där jävla flinga nångång...
Den ska tydligen ha kortare luggar också.
En ros?Faktiskt. Vad är det för ful gravering på kronan? Hello samisk hemslöjd?
Tror han står för allt, kommer resa utan kort och utan kontanter. Annars bör det väl finnas öl i presscentret, vi får smyga in dig.Så sant!! Aja men vi ses iallafall under lördagen!! Hörde att @Molle står för ölen??
Har Rolex patent på fonten eller? Tror knappast Rolex var först med den.Kan inte Omega komma på något eget..
Helt magiskBen Clymer: This is real. (Källa, hodinkee live)
Tror han står för allt, kommer resa utan kort och utan kontanter. Annars bör det väl finnas öl i presscentret, vi får smyga in dig.
Ursäkta, men jag ser inte många likheter. Vill du berätta vad du ser som jag missar..!Kan inte Omega komma på något eget..
Du skämtar va? Finns ju inget som är likt förutom att båda har dykarring.Kan inte Omega komma på något eget..