Richispice
Guld
Kommer i olika storlekar och utföranden.
Spontant, nej tack! Länken ser väldigt smal ut mot caset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer i olika storlekar och utföranden.
Samma som på Tudor Ranger.Vad fan är det för fel på ändlänkarna? Ser ju helt förjävligt ut!
Ska man lita på Rolex instagram så ska dom presentera sina nyheter idag.Kan någon bekräfta att det är idag Rolex presenterar sina nyheter? Ingen verkar vara säker på om det är idag eller i morgon om man läser tidigare trådar.
Samma som på Tudor Ranger.
Rolex visar nyheter idag på hemsidan. Kanske runt lunchtid eller lite senare.Kan någon bekräfta att det är idag Rolex presenterar sina nyheter? Ingen verkar vara säker på om det är idag eller i morgon om man läser tidigare trådar.
Idag är det inte öppet för allmänheten, det är det först imorgon. Men mig veterligen kommer det vara en bra styrka på plats!Är det ingen/inga från KS på plats? Det brukar det ju vara
Ska man lita på Rolex instagram så ska dom presentera sina nyheter idag.
Oklart varför de valde öppna endlinks på denna :OVad fan är det för fel på ändlänkarna? Ser ju helt förjävligt ut!
Ja lite VIP ska ju hyllan varaIdag är det inte öppet för allmänheten, det är det först imorgon. Men mig veterligen kommer det vara en bra styrka på plats!
@daviden skriver ju i denna tråden att han sitter på planet ner, sen känner jag folk som ska ner.Ja lite VIP ska ju hyllan vara
Jag får för mig att jag läste 4500 dollar för den PVDade Black Bay på länk, så runt strax under 40.000:- känns rimligt.Digga nitad länk och inhouse på BB. Vad kommer det stå på prislappen?
Det kan jag köpa, jag kan bara inte riktigt förstå hypen.Därför att storlek & proportioner är smutt. Stora klockor går bort i min bok.
Hodinkee och ablogtowatch t.ex kommer skriva mer om nysläppen så fort de kommit in på mässan. Enligt Baselworld hemsida drar det igång 11.00 med presskonferens.Digga nitad länk och inhouse på BB. Vad kommer det stå på prislappen?
Basel är inte bra för alla KS arbetsgivare...kl 12 idag Blir lunch vid datorn
Basel är inte bra för alla KS arbetsgivare...
Standard att släppa jobbet och rapportera klocksläpp till ett gäng nördar på ett forumBasel är inte bra för alla KS arbetsgivare...
Kladdigt med månaderna utskrivna...Snyggare än den vit/blå i alla fall...
Tycker den ser så plastig och billig ut på något vis också.Ser helt förjävlig ut på länk, i alla fall enligt den här bilden.
Tycker den ser så plastig och billig ut på något vis också.