• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Basel 2016-tråden

nöt

Vacheron
2-Faktor
image.jpeg
Sjuk du :O
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Lite så. Men du och jag är väl bakåtsträvare när det gäller klockor, eller? ;)

Tycker att nya trettiosexan från Tudor verkar lite vardagsmysig. Nästan lika bra som min Rolex 1016, eller kanske snarare min 14270... Fast underligt att de inte klämde in nya verket. Ska jag kolla in när den kommer i butik. Jag ska förstås spana in så mycket som möjligt. Brukar jag ju göra... Sedan vad man går igång på...
Jag blir mest förvånad när expediten förklarar att de kostar mer än 18k. Blir säkert samma sak i år igen.
 
Varken irriterad eller besviken, mest förvånad, men så är det ju Rolex vi pratar om och då kan allting hända...
Menade kanske inte här på KS där många är nördiga på en sjuklig nivå, utan snarare den större skaran av kunder. Det är rätt många son står i kö världen över för en ståldaytona. Nu kommer antagligen ännu färre levereras då den med keramikring kom, som kommer få sjuk väntetid...
 
Topp