Ser mycket snyggare ut IRL än produktbilderna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser mycket snyggare ut IRL än produktbilderna
Air Kingen ser lite billig ut,iallafall på bilderna....
Tjugo facking loppor? Shit. Jag bokar mig på en nu.2400 chf eller ~20000kr, grym klocka!
Är ju en flygarklocka så tycker att det är logiskt att ha det så, blir ju dock väldigt mycket på tavlan men det är en annan femmaHur fanken räknar dom? 10-3-20-25-6.. Neh!
Hahah, exakt min tanke, idag blir det inte mycket gjort!Minst produktiva arbetsdagen för samtliga KSare idag, skulle vara en röd dag.. Hinner inte med...!
Damstorlek? Är väl 40mm?Skönt att Daytonan bara kommer i damstorlek. Då har man sparat 100K
Minst produktiva arbetsdagen för samtliga KSare idag, skulle vara en röd dag.. Hinner inte med...!
Fast den upplevs mindre.Damstorlek? Är väl 40mm?
Ja, faktiskt! 40 mm räcker liksom inte till - det säger tjejen i alla fall. Så här ska en manlig klocka se ut! Jag är fan en karlakarl som äter gröt & vill bli full ibland.Skönt att Daytonan bara kommer i damstorlek. Då har man sparat 100K
Dock blir man helt jävla rabiat att de bara kör TT????!?! WTFKolla även att den i princip saknar endlinks
Vet du när den kommer ut till AD? Är det i slutet av året vanligtvis?Tjugo facking loppor? Shit. Jag bokar mig på en nu.
Ingen ny Nautilus? Men en mycket vacker 5170r med svart tavla får bli nya dröm klockan.
Jag har mailat Nymans. Hör av mig så fort jag vet något mer.Vet du när den kommer ut till AD? Är det i slutet av året vanligtvis?
GE MIIG
Den var rätt snygg iofs.. och Base 1000 tachy.Åh, en ny limited edition speedmaster! Vem kunde tro det?
Och 72h gångrederv! Hade jag varit redo för OWG hade jag fan köpt, men får nog vänta några år och köpa beg tyvärr..Who's buying?
https://www.hodinkee.com/articles/the-new-rolex-daytona-now-with-black-cerachrom-bezel
Each Daytona will come with a five year warranty and be a certified Superlative Chronometer, a new set of guidelines set forth by Rolex in 2015 that brings the accuracy to -2/+2 seconds per day. The reference of the new Daytona is 116500LN.
Pricing of the new steel Daytona is 11,800 CHF and no word on availability yet.
Någon som vet när Grand Seiko visar upp sitt nya?