• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2017 the tråd >>>>>

Breitling bränner obscena pengar på en fest under mässan varje år, förra året var det 400 gäster och 100 anställda. Bra uppstyrt, olika teman varje år. Det heter däremot Club-ID och man ser inte en enda Breitlinglogotyp under hela festen.

Om du googlar typ "Breitling Basel party" eller "club-ID party" så finns några tidigare fester beskrivna.

Grymt! Tack!

Breitling bränner obscena pengar på en fest under mässan varje år, förra året var det 400 gäster och 100 anställda. Bra uppstyrt, olika teman varje år. Det heter däremot Club-ID och man ser inte en enda Breitlinglogotyp under hela festen.

Om du googlar typ "Breitling Basel party" eller "club-ID party" så finns några tidigare fester beskrivna.
Hur blir jag din +1? Är sjukt bra på att fota.

Har några nära bekanta som vart på denna fest några år i rad. Samtliga har sagt att det är den sjukaste festen på hela Basel, kanske året. Ingen talar om exakt vad som sagts, gjorts eller försiggåtts efteråt. Det som händer där, stannar där.

image.png

Endast spekulation men dessa vore ju mumma.
Det där var fan inte vackert... Bättre smak än så tycker man ju Rolex ska ha..

Jag tror att Rolex kommer vara väldigt försiktiga med att sätta på svarta vridningar på andra modeller. Känns som den nya daytonan tappar lite.

• Like
Reactions: JLW
Jag tror att Rolex kommer vara väldigt försiktiga med att sätta på svarta vridningar på andra modeller. Känns som den nya daytonan tappar lite.
Fast med en väntetid på ett par år för en Daytona så gör det väl inget om de lyfter över lite försäljning till andra modeller?

Fast med en väntetid på ett par år för en Daytona så gör det väl inget om de lyfter över lite försäljning till andra modeller?
Nja. Jag tror den åkte på p.g.a framgången vintage daytonas har med bakelit inlägg. Jag tycker inte man ska försöka implementera det på andra modeller för att den här daytonan har gått bra. Det gör ju daytonan mindre unik

Den här spekulationen är ju lite kul. En platinumserie av subben. Även om det känns väldigt otroligt att det skulle ske, och ännu mindre troligt att dom släpper i fler färgkombinationer.
helpdesk_image.4655393.jpg
helpdesk_image.4655413.jpg

Tillbaka
Topp