Bra sommarklocka för Damerna.!Den vita är kung!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra sommarklocka för Damerna.!Den vita är kung!
Bra sommarklocka för Damerna.!
Tjejen här bredvid skrek till "den skulle jag vilja ha som sportklocka" tror den skulle sitta bra, Vet dock inte diametern.. Tycker själv vita klockor är fräcktDamerna?
Tjejen här bredvid skrek till "den skulle jag vilja ha som sportklocka" tror den skulle sitta bra, Vet dock inte diametern.. Tycker själv vita klockor är fräckt
Ahh synd den inte fanns i 32 eller iaf i 34
Samma här. Otroligt cool.Fettjag gillar den
Fast oerhört stor och lite dyr...Samma här. Otroligt cool.
Fina bilder på Pelagos:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt sugen på en. Skulle komplettera de två klockor jag använder mest (116200 & 1601) mycket bra.
Som en Sea-Dweller på ryssfemmor, som lånat vitguldssmurfens kläder. Det blev så bra.
HAHAHA fyfanTungt från Omega, jag gillartden blir din för 6 570 000 kr
![]()
Det är väl som att svära i kyrkan, men vid första anblicken så tyckte jag det såg ut som en plastig Swatch...Priced at one million Swiss francs, the H. Moser & Cie. Venturer Tourbillon Dual Time Sapphire Skeleton is a publicity strategy shaped like a skeleton tourbillon inside a sapphire crystal case.![]()
Det är väl som att svära i kyrkan, men vid första anblicken så tyckte jag det såg ut som en plastig Swatch...
Både TAG's calibre 18 chrono och calibre 7 dressare var du fantastiskt snygga. Och rimliga storlekar. Bra jobbat.
Ungefär så långt ifrån man kan komma ja.Precis min tanke!
Jag är benägen att hålla med! Tycker den är riktigt snygg. Upptäckte dock ikväll att ngn från Tudor troligen litar Tennis i Trosa precis som jag..;-)
![]()
Knepigt ljus på bilderna. I verkliga livet är det toklikt!![]()
Tungt från Omega, jag gillartden blir din för 6 570 000 kr
![]()
Tungt från Omega, jag gillartden blir din för 6 570 000 kr
![]()
![]()
Makalöst läcker kronograf med pulsometer från Longines. Patek-vibbar...
Vad tror ni den landar på i pris?
Börjar ändra uppfattning om smurfPelagosen. Det är en härlig Psykedelisk färg som verkligen fångar mig![]()
Håller fan med. Den växer så in i helskotta. Riktigt finMen den snart klassiska svarta två-radaren är fortfarande finast
![]()
Sålde just min...Det kanske var dumt, men kände att den kanske tappar nu med tanke på Inhouseverket i den nya (och det nästan oförändrade priset). Kan ju dock bli en klassiker framöver.
Om gen1 sjunker kommer jag köpa en igen dock![]()
Det nya verket lär ju användas länge så ur den aspekten är det ju nästan roligare att ha versionen med ETA, men skiljer sig tjockleken mellan modellerna? Den nya lät tunn.Haha, ja man vet ju aldrig hur värdet kommer utvecklas. Enligt mig ser 2-radaren betydligt bättre ut, varför jag inte har någon anledning att byta. Att min klocka dessutom håller sig runt +1 s/dygn gör att jag ej suktar efter annat verk heller.
Det nya verket lär ju användas länge så ur den aspekten är det ju nästan roligare att ha versionen med ETA, men skiljer sig tjockleken mellan modellerna? Den nya lät tunn.
Jag har inte hittat några uppgifter på tjockleken på nya, på bilder tycker jag att det ser ut som att bakboetten sticker ut mer än på den gamla.Intressant. Tänkte inte alls på att tjockleken kan skilja dem åt. Vad står det för tjocklek på den nya?
Vet inte om de har postats tidigare i tråden men här är lite nyheter från Blancpain
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()