Anders Svensson
Omega
Lägger upp omröstning på min förra tråd.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker BBBlack ser grymt fin ut! När kommer den till butik?
Aha, har inte sett den. Va kul! tackSedan början på månaden
Aha, har inte sett den. Va kul! tack
Tack, jag köpte en röd från eBay som aldrig kom... så det tar lite emot att köpa "en till" men jag är sjukt sugen. Den svarta ser dessutom ännu bättre ut enl mig...Faktum är att det är en väldigt de klockor som jag varit mest nöjd med! Behöver du hjälp så hör av dig.
Tack, jag köpte en röd från eBay som aldrig kom... så det tar lite emot att köpa "en till" men jag är sjukt sugen. Den svarta ser dessutom ännu bättre ut enl mig...
De spelar inte i samma liga ens
Vad skiljer förutom färgen på insertet? Har inte läst på. Skulle kunna tänka mig en svart. Finns den på gummi?
Inget..Vad skiljer förutom färgen på insertet? Har inte läst på. Skulle kunna tänka mig en svart. Finns den på gummi?
Den säljs inte med gummi. Men jag kör den på gummit från pelagos. Fungerar utmärkt. Har inte ens använt länken mer än från butiken hem till huset.Vad skiljer förutom färgen på insertet? Har inte läst på. Skulle kunna tänka mig en svart. Finns den på gummi?
Den säljs inte med gummi. Men jag kör den på gummit från pelagos. Fungerar utmärkt. Har inte ens använt länken mer än från butiken hem till huset.
Liten bildkavalkad för att putta dig över kanten och slå till (och för att jag är så jäkla nöjd)
Försökte få med hur olika tavlan kan upplevas. Oredigerade iPhonebilder.
Yes det är ändlänkarna från black bayen. Sitter rätt bra.Men du, det där ser ju grymt bra ut! Dumt att inte gummit finns som en option. Är endlinksen från Black Bay-länken? Passar dom bra på Pelagosgummit? I så fall är det ju bara att beställa.
Samma listpris.Ser sjukt bra ut. Ramlar den in på samma pris som de andra?
Yes det är ändlänkarna från black bayen. Sitter rätt bra.tycker gummit borda komma med istället för ett nato.