• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BB BLACK/2254.50? Poll!

Sälja SMP 2254.50 och köpa Tudor BBBlack?


  • Totala väljare
    41
  • Enkät stängd .

Moorflax

Patek
2-Faktor
Speedmaster pre moon är den enda Omega jag skulle kunna leva med.
Tror iofs att man tröttnar på fakepatina men Tudorn är trots detta ganska trevlig.
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Vad skiljer förutom färgen på insertet? Har inte läst på. Skulle kunna tänka mig en svart. Finns den på gummi?
Inget..
Bara länk & tyg eller läder & tyg :)
Edit: Spencer hann före.

Testade i veckan, den är grym! (Halvtaskiga bilder)
IMG_1430.JPG


IMG_1434.JPG
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Vad skiljer förutom färgen på insertet? Har inte läst på. Skulle kunna tänka mig en svart. Finns den på gummi?
Den säljs inte med gummi. Men jag kör den på gummit från pelagos. Fungerar utmärkt. Har inte ens använt länken mer än från butiken hem till huset.
Liten bildkavalkad för att putta dig över kanten och slå till (och för att jag är så jäkla nöjd)
Försökte få med hur olika tavlan kan upplevas. Oredigerade iPhonebilder.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Den säljs inte med gummi. Men jag kör den på gummit från pelagos. Fungerar utmärkt. Har inte ens använt länken mer än från butiken hem till huset.
Liten bildkavalkad för att putta dig över kanten och slå till (och för att jag är så jäkla nöjd)
Försökte få med hur olika tavlan kan upplevas. Oredigerade iPhonebilder.

Men du, det där ser ju grymt bra ut! Dumt att inte gummit finns som en option. Är endlinksen från Black Bay-länken? Passar dom bra på Pelagosgummit? I så fall är det ju bara att beställa.
 

Anders Svensson

Omega
2-Faktor
Behåller Omegan! Lägger upp annons på lite länkar och remmar på köp o sälj för att komplettera den.
Kolla och kom igen om ni har.
Med vänlig hälsning,
Anders
 
Senast ändrad:
Topp