• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

BCF auktion Seiko PADI

chris.f

Silver
2-Faktor
Seiko PADI full set från Klockmaster. Vann den under KS 5 års fest.

Eftersom jag redan har en så auktionerar jag ut den och pengarna går till BCF.

Auktionen stänger på måndag 11/9 kl 20.

IMG_4633.JPG

Senast ändrad:
Underbart initiativ!
Har haft en på passaround så jag är inte intresserad men matchar med 10% av slutbudet till BCF och utmanar fler att göra detta! :)

Skåne levererar. Jag är på. 10%.

Bra grejer. Jag är också på med 10%. Skåne mot cancer.

Jag hade kul på festen och gillar initiativet. 10% på slutpriset här också. Redan haft en Padi

Fixar inte Padi men 10% är jag på. Pinga när det är dags. Riktigt bra initiativ!
Då har vi 50% plus på slutbudet! :)
Skall vi inte kunna matcha 100%?

Underbart om någon svinrik går in och bjuder 10 millar, då är det bara att hosta upp för er som ska lägga 10% av slutbudet. ;)
ja eller om någon ännu rikare bjuder 1 miljard dollar....

eller om någon bjuder 5 miljarder pund....vad hände då liksom

eller 1 kvantimiljonersmiljader...vad händer

tycker det är stort av TS i vart fall! grymt gjort

Underbart initiativ!
Har haft en på passaround så jag är inte intresserad men matchar med 10% av slutbudet till BCF och utmanar fler att göra detta! :)

PADIN är ju lika stor som en guldhamster så jag passar på den!

Däremot så är jag mycket på att följa med strömmen och lägga 10% på slutbudet för BCFs räkning, bra initiativ jablisch!

Senast ändrad:
Fantastiskt initiativ av @chris.f och övriga inblandade som är villiga att skänka.
Jag är dessvärre inte miljonär men vill ändå ge ett bud.
1 kr/dag i ett helt år = 365 kr (för de som lägger 10%). Det borde vara kutym att alla KS-medlemmar skänkte detta belopp till BCF årligen.
Jag bjuder därmed 3650 kr för klockan med den fina blåa urtavlan som kanske kommer att vara för stor, men vad gör det :)

Tillbaka
Topp