Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbart initiativ!Seiko PADI full set från Klockmaster. Vann den under KS 5 års fest.
Eftersom jag redan har en så auktionerar jag ut den och pengarna går till BCF.
Auktionen stänger på måndag 11/9 kl 20.
![]()
Skåne levererar. Jag är på. 10%.Underbart initiativ!
Har haft en på passaround så jag är inte intresserad men matchar med 10% av slutbudet till BCF och utmanar fler att göra detta!![]()
Bra grejer. Jag är också på med 10%. Skåne mot cancer.Underbart initiativ!
Har haft en på passaround så jag är inte intresserad men matchar med 10% av slutbudet till BCF och utmanar fler att göra detta!![]()
Underbart initiativ!
Skåne levererar. Jag är på. 10%.
Bra grejer. Jag är också på med 10%. Skåne mot cancer.
Jag hade kul på festen och gillar initiativet. 10% på slutpriset här också. Redan haft en Padi
Då har vi 50% plus på slutbudet!Fixar inte Padi men 10% är jag på. Pinga när det är dags. Riktigt bra initiativ!
Såklart, ni behöver bara fler skåningar...är inte @MissDatejust från södra delarnaDå har vi 50% plus på slutbudet!
Skall vi inte kunna matcha 100%?
Jo visst är jag detSåklart, ni behöver bara fler skåningar...är inte @MissDatejust från södra delarna![]()
ja eller om någon ännu rikare bjuder 1 miljard dollar....Underbart om någon svinrik går in och bjuder 10 millar, då är det bara att hosta upp för er som ska lägga 10% av slutbudet.![]()
Det har du rätt i, eller stjärnstopp triljoner. VAD HÄNDER?!ja eller om någon ännu rikare bjuder 1 miljard dollar....
eller om någon bjuder 5 miljarder pund....vad hände då liksom
eller 1 kvantimiljonersmiljader...vad händer
tycker det är stort av TS i vart fall! grymt gjort
Ja då är det bara att pantsätta SKXen från CW, det finns inte många sånna inteDet har du rätt i, eller stjärnstopp triljoner. VAD HÄNDER?!
Underbart initiativ!
Seiko PADI full set från Klockmaster. Vann den under KS 5 års fest.
Eftersom jag redan har en så auktionerar jag ut den och pengarna går till BCF.
Auktionen stänger på måndag 11/9 kl 20.
![]()