Cool! Bara 45k så når vi förra.
Kämpa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool! Bara 45k så når vi förra.
Ja, det hade väl varit fjantigt om man inte vore ödmjuk inför att det kan bli en smuuuuula svårt att nå detta.Cool! Bara 45k så når vi förra.
Kämpa!
Är det toksrängt för bidrag eller får en Enicar med EPSAboett plats...? Så kommer vi kanske liiiite närmare...?
Gött!Haha! Jag höll plats 49 särskilt för dig!
Klart att Enicaren är välkommen!
Snyggt! Stort tack för bidraget!Gött!
36mm EPSAboett. Tyvärr fel krona men verkar må bra och är i riktigt bra skick bortsett från några plexirepor man lätt tar bort. Utrop 100kr head only men snåla inte nu...
Ja så resonerar jag oxåBjuder 1800 för nr 14 Technos. Kan till 99% garantera att jag kan åtgärda alla fel.
Bjuder 1800 för nr 14 Technos. Kan till 99% garantera att jag kan åtgärda alla fel.
Ja så resonerar jag oxå
Bjuder väl 3000 då.Se ovan
Eller 3000 och en ny korntång?Bjuder väl 3000 då.
Klockpundare som anar att de kan lägga vantarna på nåt coolt till bra pris skäms aldrig. Det är sen gammaltKommer den inte upp i 5k så får ni skämmas allihopa!
hahaha snyggtEller 3000 och en ny korntång?
Grymt! Men Enicar har redan 500 i bud från @ittam så du får höjaGrymt initiativ.
Lägger några bud och försöker bidra
2 Michelin 500
3 City Quartz 1500
4 Heuer-bok 500
14 Technos 4000
24 2x Tropic, vit 300
25 Tropic Star + gummi 300
35,5 Tropic 19 mm 400
49 Enicar EPSA 500