Stämmer!! Precis som @UncleBear visat tidigare i tråden så har de en länk som passar toppenbra på Seiko PADIn.
![]()
![]()
Japp! Passar perfekt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer!! Precis som @UncleBear visat tidigare i tråden så har de en länk som passar toppenbra på Seiko PADIn.
![]()
![]()
Japp! Passar perfekt!
![]()
Jag mailade precis Yobokies om hans BoR länk till SRP77x (jag antar att det är den du har satt på din Padi?) och an säger att den inte passar. Pratar vi om olika armband eller vem har rätt/fel?
Skumt. Min BoR från Yobokies sitter på min Padi as we speak.
Ni kanske har missförstått varandra?
Kanske, han skrev att de inte har samma end-link. Nu frågade jag i och för sig om Blue Lagoon turtle (SRPB11) som jag antog var samma som Padi (fast där kanske jag har fel?).
Exakt samma boett.Det bör väl vara samma boett? Eller vad säger @Molle ?
Är den avsmalnande?Japp! Passar perfekt!
![]()
Är den avsmalnande?
Fan, det där var en fullträff!Yobokies BOR länk
![]()
Har ett gäng olika länkar liggandes, men just BOR med raka ändar, har jag nog inte, men kan kolla. Vilken luggbredd?
Har ett gäng olika länkar liggandes, men just BOR med raka ändar, har jag nog inte, men kan kolla. Vilken luggbredd?
Tyvärr hittade jag bara en halv länk18 bror
Har Tyvärr ingen jag vill göra mig av med just nu
Tyvärr hittade jag bara en halv länk, men har lite andra sköna vintagelänkar med raka ändar, om något annat skulle vara intressant, eller är det just exakt ett traditionellt BOR du är ute efter?
Har Tyvärr ingen jag vill göra mig av med just nu![]()