Tobias Eriksson
Guld
Har en klocka ut på blocket till ett värde av ett par tusen. Fick ganska snabbt sms från ett "skumt" nummer som undrade om klockan fanns kvar och bad mig svara till en gmail. Sagt och gjort tyckte ändå det kunde vara kul att se vad det rörde sig om och svarade. Fick snabbt svar där hon (Tania) undrade om jag kunde tänka mig att gå ner i pris vilket jag gick med på varpå hon sa sig vilja köpa.
Nu till det mer intressanta, hon propsar absolut på att betala via paypal, jag meddelade att jag inte har det (har jag egentligen) varpå hon sa att det var lätt att skaffa så skulle hon sätta in pengar direkt. Noterbart är väl också att hon skriver på engelska.
Nu är jag väldigt okunnig rörande dessa betalmetoder och undrar helt enkelt, hur har hon tänkt blåsa mig??
Nu till det mer intressanta, hon propsar absolut på att betala via paypal, jag meddelade att jag inte har det (har jag egentligen) varpå hon sa att det var lätt att skaffa så skulle hon sätta in pengar direkt. Noterbart är väl också att hon skriver på engelska.
Nu är jag väldigt okunnig rörande dessa betalmetoder och undrar helt enkelt, hur har hon tänkt blåsa mig??