• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Behålla eller sälja

Mauritz

Rolex
Behålla för att den är i bra skick, nyservad och velat ha just denna tavlan ett tag. Värdemässigt om jag förlorar nån tusenlapp gör mig inte så mycket. Sälja för att den inte har tillbehör samt att jag söker efter en födelseårsub. Mina argument för att sälja är inte så starka men vet inte om jag klickar med klockan.
Behåll och köp en sub...
 

Tactical trader

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Sälj, har du väl börjat fundera på om ni inte klickar så gör ni nog inte det. Köp det hjärtat slår för istället.....ex den där års subben:)
@Mehdic
Känner man att man längtar tills man vaknar för att kunna slänga på sig klockan, då vet man det är rätt, resten blir mest liggande.
Sen är allt som är snyggt inte nödvändigtvis rätt för en själv :)
Så att den är legendarisk betyder inget om du inte älskar den
 

MyWatchShowsTime

Panerai
2-Faktor
@Mehdic
Känner man att man längtar tills man vaknar för att kunna slänga på sig klockan, då vet man det är rätt, resten blir mest liggande.
Sen är allt som är snyggt inte nödvändigtvis rätt för en själv :)
Så att den är legendarisk betyder inget om du inte älskar den

Ju mer jag använder den ju mer tycker ja om den. Kan va tillfälligt det är väl bara att vänta o se :)
 

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Hade det varit så lätt att hitta en -97 sub så hade jag inte suttit i den här tråden haha :D
Ha...-97....tänk dig att försöka hitta nån vettig årsklocka överhuvudtaget från -69. Att det inte klickar beror ju lite på hur länge du haft den. Har det gått nån månad och ni fortfarande inte är bästa vänner så sälj.
 
Topp