Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Uppskattar otroligt mycket alla tips jag får! Stort tack till alla engagerade i mitt klockval.
Jag börjar känna att jag har kommit fram till 3 modeller som jag väljer i mellan.
Så den som jag förmodligen kommer att köpa först blir nog en Tissot Supersport Gent.
Bra prisklass att börja med känner jag. Och att jag redan har en Tissot goldrun. Tack Barbababa!
Jag blev även sugen på Certina Ds Action Diver, och Longines Conquest.
Sååååå sjukt svårt att välja när det finns så mycket.
Tack igen!
![]()
![]()
![]()
Riktigt snygga! Har tyvärr sett en del negativa omdömen gällande halvtaskig känsla i krona och bristande kvalitet på urverk. Får mig att avvakta tyvärr. Annars hade dykaren definitivt stått högt på min lista! Får hoppas att det blir bättre framöverTycker Serica är värda att nämna. Har ingen egen erfa av dessa men dom som har verkar nöjda och dom sticker ut på ett bra sätt designmässigt. Nya gmt är cool också![]()
![]()
Ser väldigt fina ut.Tycker Serica är värda att nämna. Har ingen egen erfa av dessa men dom som har verkar nöjda och dom sticker ut på ett bra sätt designmässigt. Nya gmt är cool också![]()
![]()
Certinan av dessa tre, har lite svårt för de klumpiga kronskydden på Longines'enUppskattar otroligt mycket alla tips jag får! Stort tack till alla engagerade i mitt klockval.
Jag börjar känna att jag har kommit fram till 3 modeller som jag väljer i mellan.
Så den som jag förmodligen kommer att köpa först blir nog en Tissot Supersport Gent.
Bra prisklass att börja med känner jag. Och att jag redan har en Tissot goldrun. Tack Barbababa!
Jag blev även sugen på Certina Ds Action Diver, och Longines Conquest.
Sååååå sjukt svårt att välja när det finns så mycket.
Tack igen!
![]()
![]()
![]()
Ja dessa är på en annan nivåLåter som du eventuellt hittat vad du vill ha! Spännande! Men har du tittat nåt på ORIS? Exempelvis ORIS Diver 65 som brukar dyka upp i forumet för under 10 000 då och då. Tycker de är riktigt trevliga! Exempelbild:
![]()
Jag var och testade Certinan men den var för stor för min handled. Testade en Tissot seamaster som satt som en smäck. Tror det blir en sån.Certinan av dessa tre, har lite svårt för de klumpiga kronskydden på Longines'en
Jag har nog insett det redan innan jag gjort mitt första köp.Inte för att vara så. Men vilken du än köper kommer vara felinom ett tag så har du testat alla klockorn ändå. Whalecum to ks
Seastar skulle det stå.Jag var och testade Certinan men den var för stor för min handled. Testade en Tissot seamaster som satt som en smäck. Tror det blir en sån.