Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är lite nyfiken, vad kostar en sådan och vad är dom två du har värda? Samma?
Upplevs den som en DJ på armen storleksmässigt?Röstar på sälj och köp. Tänk bara på att King Seikon är (och framförallt, iallafall för mig, upplevs så på armen) rätt så liten.
Sämre ex från 3-4k, fina ex 7k. Dom där två jag tänker sälja kan jag kanske få ut 3k. Lite osäker.Är lite nyfiken, vad kostar en sådan och vad är dom två du har värda? Samma?
Den där rör du inte! - den är min nu!Blev inspirerad av tråden och funderade på att lägga ett bud på denna men banga som vanligt.
Vintage KS eller GS känns som en trevlig dressare till en inte allt för stor peng.
Är runt 1000$ ett rimligt pris för en GS eller va denna billig/dyr?
http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?sbk=1&nav=SEARCH&itemId=321191747653
Upplevs den som en DJ på armen storleksmässigt?
Den där rör du inte! - den är min nu!
Hehe.. Priset kommer nog sluta högre om man säger så![]()
Faaaan!!!!!Missade du texten "SOLD" över bilden?
Fast den jag länkade till är redan slut.Den där rör du inte! - den är min nu!
Osäker, men det måste ju ha varit ett jäkla bra pris det där...Fast den jag länkade till är redan slut.
Såg den först när det var 10min kvar men mesade eftersom jag inte hade en aning om vad dom ligger på prismässigt.
Ja det där var ett fint ex till ett bra pris. Fast tillkommer moms så dyrt helt plötsligt. Felpolerat case som typ alla dessa, men inte så mycket i detta fall. Originaltavla... denna säljaren brukar måla om de flesta tavlor och skriver då ut det.Osäker, men det måste ju ha varit ett jäkla bra pris det där...
Överpolerad och kanske ommålat tavla...http://www.ebay.com/itm/SEIKO-4502-8010-KS-KING-SEIKO-CHRONOMETER-HI-BEAT-/281160872880
Denna kommer jag följa upp... 36000 bph kaliber.. Mycket mera Seiko historia är svårt att hitta![]()
Tack för dina råd. Vad anser du om 4502-7001?Överpolerad och kanske ommålat tavla...
Definitivt överpris!
Den där rör du inte! - den är min nu!
Den är najs, har ju en sån själv fast utan datum (45-7000). Den kommer du nog dock tycka är liten då den är så pass tunn. De normaltjocka känns klart större.Tack för dina råd. Vad anser du om 4502-7001?
Men det är en 37:a vad jag förstått, vad får man ge för ett fint ex? (4502-7001)Den är najs, har ju en sån själv fast utan datum (45-7000). Den kommer du nog dock tycka är liten då den är så pass tunn. De normaltjocka känns klart större.
Möjligt, kan inte måtten i huvudet. Men den känns liten på.Men det är en 37:a vad jag förstått, vad får man ge för ett fint ex? (4502-7001)
Möjligt, kan inte måtten i huvudet. Men den känns liten på. ;-)
Lite osäker på pris, men du får nog ge minst 4000 för ett fint ex, kanske mer. Ligger lite högre än typiska KS då de har samma 36000-verk som GS45.
Vill du visa ett wristshot med den på handleden?Mindre. Tror det är tavlans storlek som gör det.
Vill du visa ett wristshot med den på handleden?
Dom vill han nog inte släppa, det hade inte jag gjort iaf..80talisten
Du får väl övertala _jonte att släppa en av sina vintage GSar.