• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Behöver tips

Otroligt många förslag :)

Själv hade jag en SKX 009 som jag inte behövde vara rädd om.
Min lilltjej är strax 2 och ibland saknar jag (delar av) pappaledigheten, gillade vår öppna förskola.

Jag skummade snabbt igenom tråden. Kanske är den nämnd tidigare, men Marathon Sar måste vara den bästa klockan för dig!

marathon_sar_wrist2.jpg
Är inte den där helt brutalt stor? o_O

Inte för att m-forcen jag föreslog är en liten klocka men jag har för mig att jag sett en bild på en m-force och marathonen sida vid sid och att m-forcen då ser ut att vara en "normalstor" klocka

Jag ska också vara pappaledig snart och har tänkt köra denna mest
GGNX7e2.jpg

Har allt förutom lume men det har ingen av mina klockor. Sen är det inte omöjligt att det trillar in en eller två klockor till före det är dags.

Jag har sett att bland annat natoband.nu har några band i fluorescerande färger, är du inte rädd för att få skavsår på näthinnorna själv kommer säkert ungarna att älska det :)

Sagt innan, men en sub med safirglas skulle väl passa som beater.
faller ju inte så mycket i värde om du hittar en bra begagnad, utan den får ju bara eftertraktad patina!:D

Tillbaka
Topp