Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut att användas flitigt! Kul att se! Tyvärr har jag varit dålig på att använda mina B&R under den senaste tiden...Military Ceramic..
Hejsan är hemskt sugen på en Bell & ross, är detta ett vettigt pris? https://www.blocket.se/annons/stockholm/bell___ross_mattsvart_ceramic_full_set_2019/93245934
Äntligen en Type Demineur igen
Min favorit B&R modell alla kategorier.
03-92an med grön tavlaSmög förbi Franks Ur och spanade lite B&R, har saknat min gamla och fick nytändning, jävligt sugen på en Commando (den grå) nu...
Den med grå tavla var riktigt cool! Snygg combo med det gummit också. Följer det med fler band eller är det bara gummit?03-92an med grön tavla
Insåg just att jag reagerade på en reaktion på första inlägget som är skrivet 2018..Den med grå tavla var riktigt cool! Snygg combo med det gummit också. Följer det med fler band eller är det bara gummit?
Fin! Hade en ett tag men kom inte överens med vit tavla. Är den svarta tavlan mer sällsynt? Känns som att jag bara stöter på den vita varianten.Äntligen en Type Demineur igen
Min favorit B&R modell alla kategorier.
Tack Skulle säga att den svarta är den vänligare av dem men inte tvärsäker.Fin! Hade en ett tag men kom inte överens med vit tavla. Är den svarta tavlan mer sällsynt? Känns som att jag bara stöter på den vita varianten.
Hur ska BR01-94 se ut idag?
Köpte denna i B&R-butiken i Paris 2015, men nästa år blir det service på den hosSer mycket trevligt ut, köpte du den på Fredmans ur sthlm?
Nej, det stämmer, men franks ur tar typKöpte denna i B&R-butiken i Paris 2015, men nästa år blir det service på den hosFredmansskulle jag gissa.
Edit: inte Fredmans, menade Franks Ur. Fredmans är inte ÅF för B&R, tror jag?
Den på Fredmans ligger kvar där dessutomKöpte denna i B&R-butiken i Paris 2015, men nästa år blir det service på den hosFredmansskulle jag gissa.
Edit: inte Fredmans, menade Franks Ur. Fredmans är inte ÅF för B&R, tror jag?
Avslutad - Bell & Ross BR 01-94 Kronograf (Nyservad)
Bell & Ross BR 01-94 Kronograf som nyligen kom tillbaka från service. Jag tänkte sälja klockan innan sommaren men märkte att klockan tappade nästan 60 sec på 24h så jag lämnade in den för service hos Franks Ur i Stockholm. Den blev skickad till Bell & Ross och fick genomgå en total service...klocksnack.se
@TheCutyard kolla längre ner på bilderna så ser du servicekostnaden.
Livar upp tråden lite.