• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bell & Ross tråden.

Inser att detta blir mitt 8:e inlägg, vill sälja min klocka men "orkar" inte skriva 42 inlägg till då jag bara fått ihop 8 sen 2019. ;)
Vad finns det för andra alternativ, är Blocket och Tradera bäst eller har ni några andra erfarenheter?
Kanske inte så snyggt att fråga efter andra sidor att sälja på men är inte jätteinne i klocksvängen och behöver lite guidning :)

Blåser lite liv i tråden med denna. :cigar:
98105F30-35E9-44FA-93E6-561106D3019F.jpeg

Hallå gänget, går runt och är lite småsugen på en BR 03-92 men det är hemskt va sällsynta de är här på köp & sälj :(

Jag har en BR 03-92 som jag ska sälja men man måste komma upp i 50 poster på forumet innan man kan lägga upp en annons. Nu har jag en post till :) vilken av alla BR 03-92 är du intresserad av?

Jag har en BR 03-92 som jag ska sälja men man måste komma upp i 50 poster på forumet innan man kan lägga upp en annons. Nu har jag en post till :) vilken av alla BR 03-92 är du intresserad av?
Ja det stämmer ju, är tyvärr inte där uppe än jag heller.. dem jag kikat lite på är BR0392-BL-CA, eller BR0392-HERITAGE-CE, lite osäker på om de är de rätta modell namnen men men

Länken känns ju lite som en blandning mellan AP och PP men jag gillar den starkt. Tillräckligt unik i min mening! Har varit lite sugen på en 05:a med… 😅
Man fattar ju vart dom fått inspirationen till länken från, de hakar på hypen likt många andra. Inget konstigt med det.

Jag gillar den! Boetten och tavlan är definitivt ”egna nog”
Mm. Tillräckligt kantig för att fortfarande kännas som en BR. Får fnula lite 😌

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp