• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bell & Ross tråden.

Oerhört nöjd med den här. Använder den mycket på jobber då den glider in fint under manschetten.
Visarna är magiska.
DBDAD869-941D-467A-A008-BA0B09F1AE2B.jpeg
När jag såg denna klocka i verkligheten första gången överaskade den mig, särskilt visarna! Sjukt mkt klocka:)

Ah, tycker B&R har orimligt höga listpriser. Sen är det synd att de har en "väldigt" hög värdeminskning på andrahandsmarknaden. Jobbig smäll att ta ifall man är en sån som tröttnar på klockor relativt snabbt och vill kränga och köpa något annat....

Visst finns det frågetecken kring prisvärdhet och värdet på andrahandsmarknaden, men snacka om att det är ett märke som på kort tid etablerat ett helt unikt designuttryck. Underbara att bära eller bara titta på och riktigt fin finish.

Adderade nyligen BR05 till samlingen. Ångrar inte en sekund.

Verkligen! Är för tillfället helt insnöad på B&R. Det har länge varit en favorit jag aldrig testat.

På tal om list, vad kan man tänkas få för pris hos AD? Är jäkligt sugen på senaste BR03 GMT…

Testar en BR 03-92 Ceramic och den sitter otroligt (!) bra på min spaghetti-handled. Klart förvånad, eftersom jag vanligtvis bär klockor mellan 37-39 mm. Bilden tagen idag, men har inte orkat ställa datumet...
20230308_115511.jpg
Nu är det min tur att testa samma 😃

Otroligt trevlig bekantskap än så länge iaf, haft den ett par timmar nu 😂

ADFF757E-E34E-4B4D-9E96-C39FFDF2A1B7.jpeg

Gillar detta läder och det svarta gummit!
Har några AM-band, gult gummi och två läder som jag skulle kunna tänka mig att byta mot annat färgglatt gummi, orange tex
Om någon har liggandes och går i bytestankar så är det bara att hojta till 😃👍

Nu är det min tur att testa samma 😃

Otroligt trevlig bekantskap än så länge iaf, haft den ett par timmar nu 😂

ADFF757E-E34E-4B4D-9E96-C39FFDF2A1B7.jpeg

Gillar detta läder och det svarta gummit!
Har några AM-band, gult gummi och två läder som jag skulle kunna tänka mig att byta mot annat färgglatt gummi, orange tex
Om någon har liggandes och går i bytestankar så är det bara att hojta till 😃👍
Du är ju nära på att ha tagit varvet runt på hela köp & sälj, det är bara Panerai kvar nu va?😂

Du är ju nära på att ha tagit varvet runt på hela köp & sälj, det är bara Panerai kvar nu va?😂
Du har en poäng 😂

Nej då, det finns massor annat jag skulle vilja testa men Panerai står högst upp helt klart!
Tveksamt om det kommer bli av dock, en helt annan liga rent ekonomiskt mot vart jag vill vara egentligen 😳

Men jag insåg precis att jag intervjuar någon stålklocka just nu, kan man verkligen ha det så? 😮

Tillbaka
Topp