När jag såg denna klocka i verkligheten första gången överaskade den mig, särskilt visarna! Sjukt mkt klockaOerhört nöjd med den här. Använder den mycket på jobber då den glider in fint under manschetten.
Visarna är magiska.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När jag såg denna klocka i verkligheten första gången överaskade den mig, särskilt visarna! Sjukt mkt klockaOerhört nöjd med den här. Använder den mycket på jobber då den glider in fint under manschetten.
Visarna är magiska.
Aldrig haft något sug efter B&R förrän jag såg denna, men den tyckte jag var riktigt snygg:
Introducing: Bell & Ross Expands Its GMT Lineup With A Crispy White Dial
The BR 05 GMT goes polar.www.hodinkee.com
Håller med, förstår inte riktigt prissättningen.. Även jag hade kunnat tänka mig en om de hade landat på en mer rimlig prislapp typ, 20-30kDen är snygg som fan men priset är way to high...
Verkligen! Är för tillfället helt insnöad på B&R. Det har länge varit en favorit jag aldrig testat.
På tal om list, vad kan man tänkas få för pris hos AD? Är jäkligt sugen på senaste BR03 GMT…
Finns det någon AD i Sverige?
Mig veterligen är Frank's Ur den enda i Sverige. Däremot kommer de sluta som AD inom kort vilket medför fina rabatter på utförsäljningen av sortimentet i butiken just nu.Franks UR på Drottninggatan i sthlm bl.a
Vad pratar vi om för rabatter? Någon som varit inne i butiken?Mig veterligen är Frank's Ur den enda i Sverige. Däremot kommer de sluta som AD inom kort vilket medför fina rabatter på utförsäljningen av sortimentet i butiken just nu.
20% på retail, men det går att förhandla ytterligare. De behöver ju bli av med sortimentet i butiken.Vad pratar vi om för rabatter? Någon som varit inne i butiken?
Vad tråkigt!Mig veterligen är Frank's Ur den enda i Sverige. Däremot kommer de sluta som AD inom kort vilket medför fina rabatter på utförsäljningen av sortimentet i butiken just nu.
Fanns det mkt inne?20% på retail, men det går att förhandla ytterligare. De behöver ju bli av med sortimentet i butiken.
Tack för svar! 20% är lite snålt. Beroende på modell så tycker jag -25% till -50% är rimligt i det läget. Får titta in och se vad de har kvar.20% på retail, men det går att förhandla ytterligare. De behöver ju bli av med sortimentet i butiken.
Börjar bli intressant på 50%... hojta om de kommer dit.
Nu är det min tur att testa sammaTestar en BR 03-92 Ceramic och den sitter otroligt (!) bra på min spaghetti-handled. Klart förvånad, eftersom jag vanligtvis bär klockor mellan 37-39 mm. Bilden tagen idag, men har inte orkat ställa datumet...
Du är ju nära på att ha tagit varvet runt på hela köp & sälj, det är bara Panerai kvar nu va?Nu är det min tur att testa samma
Otroligt trevlig bekantskap än så länge iaf, haft den ett par timmar nu
Gillar detta läder och det svarta gummit!
Har några AM-band, gult gummi och två läder som jag skulle kunna tänka mig att byta mot annat färgglatt gummi, orange tex
Om någon har liggandes och går i bytestankar så är det bara att hojta till
Du har en poängDu är ju nära på att ha tagit varvet runt på hela köp & sälj, det är bara Panerai kvar nu va?
Inte för att du är någon storflippare, men ändå, härligt se att den finns kvar efter så många år! Riktigt bra och uddaMilitary Ceramic…
Inte för att du är någon storflippare, men ändå, härligt se att den finns kvar efter så många år! Riktigt bra och udda