• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bell & Ross tråden.

Mr. Potatohead

Omega
2-Faktor
Någon som ser om det är en Bell&Ross för 27K eller en dyrare annat märke värd 800K? Belackarna på nätet hävdar den dyrare, macrons stab hävdar det förstnämnda.

Är ingen expert på Bell & Ross men den har ju verkligen inte deras typiska estetik.
 

cello

Breitling
Någon som ser om det är en Bell&Ross för 27K eller en dyrare annat märke värd 800K? Belackarna på nätet hävdar den dyrare, macrons stab hävdar det förstnämnda.

Jag är heller ingen expert på Bell & Ross, och det är svårt att se, men på Internet finns bilder från andra tillfällen som också liknar en BR V1-92 (som Élysée-palatset hävdar att Macron bar under intervjun) med blå urtavla som fått en vapensköld istället för arabiska siffran 6.
 

OskuH

Omega
Så var det dags att äga en Bell & Ross square. De flesta B&R modeller har känts lite väl stora för min smak, trots att jag alltid gillat designen. Men en BRS-BLC-ST på 39mm skall jag väl klara av! 💪

DSC00887-01.jpeg

DSC00904-02.jpeg
DSC00898.JPG
 

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Testade dessa tre, var av den sista var väldigt nära att få följa med hem.

Första klocka är mycket trevlig i färgen. Dock lite för stor för mig.

IMG_5264.jpeg


Alltid gillat denna. Men kommer inte till skott för köp. Listpriset är för dyrt tycker jag.
IMG_5265.jpeg



Denna försökte jag få till ett bra pris på, men BR affären gav inte med sig. Ingen rabatt. 5500 euro är i mastigaste laget. Bra storlek och skön och bra länk. Ingen microjustering men två halvlänkar fanns på baksidan.
IMG_5324.jpeg

IMG_5325.jpeg

IMG_5326.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp