Sjobedan
Silver
Haha, första och sista gångenBröllop före klocka?
Gissar att du är rätt ung och ska gifta dig för första gången
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, första och sista gångenBröllop före klocka?
Gissar att du är rätt ung och ska gifta dig för första gången
Ni ungdomar är för gulligaHaha, första och sista gången
Absolut härligt naivt, själv rekommenderar jag tredje gången gillt.Ni ungdomar är för gulliga
Haha underbar inställningNi ungdomar är för gulliga
Mnja till saken hör ju att jag också vill ha ett ''ordentligt'' bröllopPlatina Day date är väl ändå det optimala valet?! Det blir inte mycket bättre än så.
Du kan inte föreslå något romantiskt som att gifta sig på stranden, bara ni två? Lägger du upp det rätt så kan det fungera.
Just det. Hur tänkte jag....Anti tror jag det är.
Osäker dock.
Ari GoldJust det. Hur tänkte jag....
Fruar är som pannkakor: Första blir aldrig bra!Haha underbar inställning
Antti heter den utomordentligt trevliga säljaren...Jag håller med om att personalen på bergströms i Malmö har olika kvalitet (precis som vi andra). Vissa är säljare, andra säljer klockor.
Jag blev väl mottagen av Ari (??). Ett superbesök.
Jag vet. Han skulle gift sig innan prishöjningen.helt vansinnigt att gifta sej för dubbelt så mycket,av vad en Hulk kostar
Köööp klkockaaaaan!!Aldrig I livet. Jag lovar att jag innan 2017 är slut, ska ha en 116610LV på armen. Ny eller obetydligt beggad.
Låter som ett någorlunda stort val och då hade jag aldrig köpt en klocka med två nyanser av grönt, inget man står ut med i längden.
Har du inga fler klockor i rotation. Kan jag lova dig att du tröttnar på det gröna ganska fort.
Har alltid fått bra bemötande hos bergströms i Malmö.
Ang klockan tror jag också att man kan tröttna lite på den gröna färgen. Är det sub man är ute efter så tror jag på en vanlig subc, med eller utan datum är det som står sig längst.
Köpte en hulk, tröttnade efter 2 veckor av allt grönt.
Finns det nån Award för trevligast butikspersonal så är den hans!Antti heter den utomordentligt trevliga säljaren...
Inga lån till klockor. Endast bostad som köps med lånade pengarCasha brölloppet, å lägg en liten finans på den gröne
Säkrare att låna till en rolle, än bostadInga lån till klockor. Endast bostad som köps med lånade pengar
En 5513 kanske men inte en 116610Säkrare att låna till en rolle, än bostad
Haha bra att vetaFruar är som pannkakor: Första blir aldrig bra!
040-79340Vet någon om de tar AMEX? Att de inte uppskattar är en annan femma, men tar de det?
Tror du har rätt.. En välbyggd herre som jag också tror heter Anti har jag pratat med flera gånger. Vi var ett gäng som gick in där lite snabbt innan en GTG för att kolla en ny Tudor tror jag det var. Innan vi gick hade vi fått klämma på både det ena och andra. Det som toppade då var en Rainbow Daytona. Hemsk klocka men på ngt underligt sätt cool ändå..Anti tror jag det är.
Osäker dock.
Vet någon om de tar AMEX? Att de inte uppskattar är en annan femma, men tar de det?
040-79340
Ring och kolla!