• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Besök på Bergströms i Malmö.

JohnDoe

Rolex
Kör ett överraskningsbröllop i vegas bara ni två, finns billiga biljetter nu. Testa ett elvisbröllop kanske, sen en ring på gspawn.com, bjud på fest i sommar på någon strand i närheten av hemmet. Helst knytkalas.... Billigast så. Då har du lätt råd med hulken.
 

Ola G

Cartier
Kan vi verkligen ha kvar den här pojken som medlem här?
Han har ju prioriteringar som man svårligen kan förstå:angel:
Mvh
Ola G
 

Sjobedan

Rolex
Platina Day date är väl ändå det optimala valet?! Det blir inte mycket bättre än så.
Du kan inte föreslå något romantiskt som att gifta sig på stranden, bara ni två? Lägger du upp det rätt så kan det fungera.
Mnja till saken hör ju att jag också vill ha ett ''ordentligt'' bröllop :)
Och ja, det är den optimala klockan. Ganska kraftig vill ha känsla över den.
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Grattis till det stundande bröllopet! Jag har bara erfarenhet från Bergströms i Göteborg men tycker alltid att de är supertrevliga och hjälpsamma oavsett vem som servar en.
PS Är inne på andra äktenskapet, två små barn, köper dyrare och finare klockor än någonsin:) Det ena behöver inte utesluta det andra:angel:
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Hulken? Äsch! Man vill ju inte va sån men, ja ähh! Den sitter ju jävligt skönt på handleden. :p ;)

image.jpeg
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Låter som ett någorlunda stort val och då hade jag aldrig köpt en klocka med två nyanser av grönt, inget man står ut med i längden.

Jodå! Det gör man visst det! :p

Har du inga fler klockor i rotation. Kan jag lova dig att du tröttnar på det gröna ganska fort. :)

Nej! Grönt passar, precis som subben, till allt. En grön sub är således helt optimal. :)

Har alltid fått bra bemötande hos bergströms i Malmö.

Ang klockan tror jag också att man kan tröttna lite på den gröna färgen. Är det sub man är ute efter så tror jag på en vanlig subc, med eller utan datum är det som står sig längst.

Svart är för folk som inte vågar färg. Grönt ska det va! :D

Köpte en hulk, tröttnade efter 2 veckor av allt grönt.

Grönt är skönt! PUNKT :cigar:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Anti tror jag det är. :)
Osäker dock.
Tror du har rätt.. En välbyggd herre som jag också tror heter Anti har jag pratat med flera gånger. Vi var ett gäng som gick in där lite snabbt innan en GTG för att kolla en ny Tudor tror jag det var. Innan vi gick hade vi fått klämma på både det ena och andra. Det som toppade då var en Rainbow Daytona. Hemsk klocka men på ngt underligt sätt cool ändå..:)


Men VA FAAAN!! Vem är arkeologen som grävt upp trådhelvetet?! AVGÅ!!!
:)
 

bluetrain

Cartier
Lite förvånad om det är så att Bergströms (i Malmö, ska kanske tilläggas) har "blandat" rykte? Har varit där vid lite olika tillfällen och fått hjälp av olika personer utan problem. Vet iofs inte om det var Frasse, Hasse eller Jens-Didrik jag träffade men tycker alltid de haft schysst bemötande och bra attityd. Om jag var i tankarna att köpa nytt skulle jag definitivt överväga Bergströms!
 
Topp