• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Beslutsångest!

U

urinvånaren

Guest
Ta både PO:n o Bratten i ett svep, det löser sig ..du får väl panta tomburkar i sommar?:)
 

Holken

Panerai
Har varit och testar Tudorn som rekomenderas av många men har svårt för den röda bezeln. Känns som att man kommer tröttna på det ganska snabbt. Samma med den oranga POn.
Hur är det med dom olika 2500 urverken som finns? Någon variant man borde leta extra efter?
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Har varit och testar Tudorn som rekomenderas av många men har svårt för den röda bezeln. Känns som att man kommer tröttna på det ganska snabbt. Samma med den oranga POn.
Hur är det med dom olika 2500 urverken som finns? Någon variant man borde leta extra efter?

PO kan ha två versioner av urverket om jag minns rätt. 2500C å 2500D. Båda sena versioner av verket och ska båda vara bra.
Haft en med 2500C och inget att klaga på.
Själv föredrar jag 2500 framför 8500 pga storleken. Men den senare lär inte rymmas inom budget. Fan börjar sakna POn lite...
 

John R

Panerai
Har själv aldrig testat PO:n men är sugen så om du vill veta vad jag hade valt så vet du nu. ;-)

Lycka till!

/John R
 

PierreS

Cartier
Min Black Bay får du för 20k inkl. värdefrakt inom Sverige :D
Kan slänga med ett svart Isofrane om du vill ;)

null_zps9080cb8f.jpg


null_zps4dd14dc1.jpg


Klockan finns här:

https://klocksnack.se/index.php?threads/Tudor-Black-Bay-*Nytt-pris-+-Nya-bilder**.7666/
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Helt klart Planet Ocean! Har klämt på den där taggen och den gjorde verkligen ingenting för mig. Hade jag varit du så skulle jag nog slängt ett koöga på PierreS Tudor!
 

DrDre

Patek
Jag skulle satsat på Breitlingen. Det går minst 20 PO på varje Breitling och Breitllingen finns ju dessutom i lite olika färger. Om man kan stretcha budgeten lite lite, så hade det nog blivit en Pelagos.
 
Topp