Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1 Jävla härke till websida. Kukjävlahelvet va sur jag blir varje gång jag är där och härjar runt...Skulle behöva ett silverfärgat datumjhul till Omega kaliber 1002 (även 1000,1001), men tycker deras hemsida lämnar mycket att önska i fråga om navigering. Kan ni se om de har ett?
Jag ska beställa hem från Cousinuk, har de den delen? Man verkar behöva messa konstiga nummer för att söka fram omega-reservdelarSkulle behöva ett silverfärgat datumjhul till Omega kaliber 1002 (även 1000,1001), men tycker deras hemsida lämnar mycket att önska i fråga om navigering. Kan ni se om de har ett?
nej finns tyvärr inte på cousinsuk, därför jag tänkte om OF kanske kunde ha den.Jag ska beställa hem från Cousinuk, har de den delen? Man verkar behöva messa konstiga nummer för att söka fram omega-reservdelar
Verkmästarna har tuber och stift för att renovera länkar, dom har ett sortiment, har köpt det lika bra som orginal!Nån som ska handla nåt därifrån . Skulle behöva några tuber till en länk . Cousinuk är snåla och man får bara köpa en åt gången . EN sambeställning kanske?
Den är skitjobbig . Ibland funkar det bättre att söka på google och se om man hittar det den vägen . Typ omega date disc silver 1002 ofrei . Eller nåt sånt ?Skulle behöva ett silverfärgat datumjhul till Omega kaliber 1002 (även 1000,1001), men tycker deras hemsida lämnar mycket att önska i fråga om navigering. Kan ni se om de har ett?
Har du kollat med Micke på urdelar.se ring och fråga han har ung. Lagt ut 10 % av sitt reservdelslager i webshopen.Skulle behöva ett silverfärgat datumjhul till Omega kaliber 1002 (även 1000,1001), men tycker deras hemsida lämnar mycket att önska i fråga om navigering. Kan ni se om de har ett?
Tack för tipset, ska slå en pling imorgon.Har du kollat med Micke på urdelar.se ring och fråga han har ung. Lagt ut 10 % av sitt reservdelslager i webshopen.
Jag behöver Omegavisare från Ofrei!!Jag ska ha lite visare. Kostar lika mycket som frakten... Skulle vara grymt om det gick att ordna en beställning tillsammans !
Bra! Då kan vi beställa tillsammansJag behöver Omegavisare från Ofrei!!
Grymt! Ska leta upp och mäta de gamla...Bra! Då kan vi beställa tillsammansjag har lite jag behöver få fixat innan så i mitten på nästa vecka hade jag tänkt. Jag hör av mig så lägger jag in dina visare i beställningen? Skickar pm
![]()