Beställde en klockrulle 17 juni från Kvistvik och fick bekräftelse på beställningen. Enligt deras egen hemsida skickas produkterna inom 24 timmar på vardagar. 25 juni mailade jag och frågade var mitt paket var någonstans. Inget svar på mailen men lyckades få tag på dom på mobil Förklaringen till at jag inte fått någon klockrulle var att beställningen "försvunnit" och att dom hittat den när jag mailade. Blev lovad att klockrullen skulle skickas snarast.
Igår, dvs 2 juli var jag i kontakt med Kvistvik igen efter många försök att få tag på dom via telefon, sms och mail. Till slut får jag ett mail där företaget förklarar att paketet som skickades 25 juni kommit i retur "av någon konstig anledning". Den skulle skickas på nytt samma dag. Förklaringen till returen var att det var en skada på paketet så att leveransadress inte kunde utläsas. Blev lovad att paketet skulle skickas express men denna klockrulle lyser med sin frånvaro. Och företaget svarar inte i telefon, sms eller mail.
Igår, dvs 2 juli var jag i kontakt med Kvistvik igen efter många försök att få tag på dom via telefon, sms och mail. Till slut får jag ett mail där företaget förklarar att paketet som skickades 25 juni kommit i retur "av någon konstig anledning". Den skulle skickas på nytt samma dag. Förklaringen till returen var att det var en skada på paketet så att leveransadress inte kunde utläsas. Blev lovad att paketet skulle skickas express men denna klockrulle lyser med sin frånvaro. Och företaget svarar inte i telefon, sms eller mail.
Senast ändrad: