• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bezelman

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Ny här på forumet men har nog en del kommande både sälj o köp att se fram emot. Dom som gör affärer med mig får gärna lägga upp en liten blänkare här!
 

Fluffy67

Rolex
2-Faktor
Idag träffade jag Bezelman och köpte en Tudor Ranger. Han var en mycket trevlig kille och klockan var precis lika fin som i hans beskrivning. Bezelman är en goodguy!
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
GoodGuy till 110%
Bra snack, fina bilder och väl packat!
Gör gärna fler affärer med mannen i fråga!
Klockrent! :)
 
Sålde en Monta Triumph till Janne. Vi mötes i Töcksfors då jag bor i Norge. Betalning skedde fort och flera dagar innan vi möttes. Trevlig man och absolut goodguy:) Här handlar och säljer ni tryggt.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Köpte en klocka i 10tkr-klassen av @Bezelman. Väldigt trevlig och tillmötesgående, utomordentligt packat och skicket var precis som utlovat. 100% GG, rekommenderas! :)
 

handgranat

Breitling
Mötte upp Bezelman för att göra upp affär och sluka en kopp java. Gott snack, gott kaffe. Klockan matchade beskrivning. Pengar bytte konto. 10/10. Gör gärna fler affärer med Bezelman, 100% trevligt!
 

Ur-snygg

Panerai
2-Faktor
@Bezelman kontaktade mig i en stund av nöd (var sugen på ett speciellt band) med erbjudandet att köpa hans. Bandet lades på lådan och postnord "hanterade det". Nu försvunnet. Trots mitt "fel" så vill @Bezelman inte ha någon ersättning. Om dunder-GG är ett omdöme så är han det.
 

Geparden

Audemars
Sålt klocka på distans till @Bezelman. Gick som på räls med snabb och trevlig kommunikation. Skulle inte tveka att göra ytterligare affärer om tillfälle gavs —> good guy!
 
Topp