• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bezelman

Sålt klocka i 10´- klassen till @Bezelman
Precis lika smidigt som tidigare affärer. Att man får lite gott klocksnack på köpet är en bonus!
100% GG! :)

Köpt en Oris av @Bezelman. Bra och tydlig beskrivning av objektet och bra paketerat. Även plus på att han var trevlig att ha att göra med. Jag kommer göra fler affärer om tillfälle ges!
101% GG!

Gjort ett klockbyte f2f med @Bezelman
Angenäm upplevelse från början till slut. Snabb och tydlig med svar på pm och dessutom riktigt trevlig. Vi tog en kopp kaffe och tjatade en stund om allt möjligt (mest klockor) där tiden flög iväg. Klockan var helt enligt beskrivning och själva affären löpte på helt smärtfritt. Inget annat än en ren och skär GG i min mening. Jag hoppas verkligen vi får tillfälle att göra flera affärer framgent och jag tycker ingen bör tveka till att göra likaså.

Tillbaka
Topp