Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ni måste verkligen ha en högre livsambition…Short!
Jodå, den är på topp!
Vad, hur, varför?Short!
Jodå, den är på topp!
Ni måste verkligen ha en högre livsambition…
Vad, hur, varför?
Edit: och varför?
edit 2: frågade jag varför?
Ska inte retas. Men.. Cruise på Sveavägen? Really?Jösses vad ni två är tragiska.
Bytte på farsans inget hokuspokus…Byta batteri på V70 Classic 2008 nyckel, något man bara gör själv eller är det något konstigt skit med sparad data som gör att man måste till Volvo?
Nyckeln verkar ha dött.
Gött! Funkade utan problem tidigare idag och sen efter att ha parkerat bilen vid en rastplats för att köpa fika så gick det inte att låsa bilen med nyckeln.Bytte på farsans inget hokuspokus…
Volvo förvånar högt o lågt
GottGött! Funkade utan problem tidigare idag och sen efter att ha parkerat bilen vid en rastplats för att köpa fika så gick det inte att låsa bilen med nyckeln.
Hoppas det är batteriet och inget annat knasigt. Nyckeln i dörren låser/öppnar samtliga dörrar utan problem iallafall så inget fel med själva låssystemet.
Får testa imorgon!
Fick bli en till silvermerca från 90-talet.Jag köpte denna W124 idag. E 200 1995 på 13,900 mil. 2 ägare och svensksåld.
Grattis! Kikat på några under våren men ej kommit till skott. Återkom gärna med ”recension”.Fick bli en till silvermerca från 90-talet.
500 SL från 1997 på 11.400 mil.
Miata? Kostar väl knappast någonting i varken soppa eller försäkring... billig semester i cabSka ut i Sverige 4 veckor på diverse ställen och skulle vara kul att köra cab.
Är helt novis va gäller bilar ska tilläggas och tänker mest troligt sälja den efter sommarn.
Budget under 100k, vad bör jag leta efter?
Eller är detta en jävligt dålig idé som kom under småtimmarna…
Den tittar jag på och verkar som ett hyfsat säkert kort. Annars har jag tittat lite på bmw z3 och mercedes SLK 200Miata? Kostar väl knappast någonting i varken soppa eller försäkring... billig semester i cab
Det är bara att byta batteri i dosan inga problem ''Du behöver inte koda om dosan''Gött! Funkade utan problem tidigare idag och sen efter att ha parkerat bilen vid en rastplats för att köpa fika så gick det inte att låsa bilen med nyckeln.
Hoppas det är batteriet och inget annat knasigt. Nyckeln i dörren låser/öppnar samtliga dörrar utan problem iallafall så inget fel med själva låssystemet.
Får testa imorgon!
Man har sett rätt många z3or ute nu, jag hade nog satsat på en sån!Den tittar jag på och verkar som ett hyfsat säkert kort. Annars har jag tittat lite på bmw z3 och mercedes SLK 200
Titanaren och jag tar igen oss lite efter slit i trädgården, i värmen...
Klart du kan äga utan att skruva. Cabbar är ju lite mindre eftertraktade och även targa vs coupe varianter. Jag hade gått på dennaJag behöver också hjälp!
Kör SUV till vardags men är jävligt sugen på en gammal Porsche nu. Gärna med möjlighet att ta ner taket. Har kikat lite på Blocket men måste medge att jag är helt novis.
Kikat på nedan objekt. Sunda sådana eller gammalt rost? Kan jag, som både är okunnig och med tummen mitt i handen ens ha en sån här bil? Please help!
1. https://www.blocket.se/vi/96709349.htm
2. https://www.blocket.se/vi/90622626.htm
Ja?Ska inte retas. Men.. Cruise på Sveavägen? Really?
Leta efter nagot som ar valskott av en entusiast. Betala hellre for mycket for en fin valvardad valdokumenterad vagn an att jaga billigast mojligt.Ska ut i Sverige 4 veckor på diverse ställen och skulle vara kul att köra cab.
Är helt novis va gäller bilar ska tilläggas och tänker mest troligt sälja den efter sommaen
Budget under 100k, vad bör jag leta efter?
Eller är detta en jävligt dålig idé som kom under småtimmarna…
Ha, ha, går lite för fort ibland, den bjuder jag påSäkert välbehövligt med tanke på vilken tråd du just postade i ...
Kul att hora Backes fortfarande haller igang. Dar var jag for oj......sadar 25ar sedan efter att ha last ett reportage i Bilport har jag for mig. Upplevede killen som jag talade med som bade kunnig och serios. Blev inget kopt for min del da planboken var for liten pa den tiden.Backes Ljudbyggeri på Ekerö. Mathias har uppgraderat ljudet i min bil, inkl snickrat ihop en baslåda som gjorde att man kände sig som 18 igen när man körde därifrån. Han är iaf seriös och duktig på det han gör.
Klart du kan äga utan att skruva. Cabbar är ju lite mindre eftertraktade och även targa vs coupe varianter. Jag hade gått på denna
Ja den detaljen är jag mycket väl medveten omJa?
Det har val varit en av de naturliga samlingspunkterna for Stockholms bilburna ungdom/bilinresserade de senaste 60aren eller sa.....
Och du tycker att det ar opassande/irriterande?Eller uppskattar du att folk ar olika?Ja den detaljen är jag mycket väl medveten om
Ja det tycker jag nog faktiskt. Skadad från uppväxt i bil&raggarstad. Men jag överlever. Alla får gilla olikaOch du tycker att det ar opassande/irriterande?Eller uppskattar du att folk ar olika?