• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Det är ju inte så att det saknas bilar i Umeå…🤣

De är på gång tydligen men det finns inget datum satt….
Jag tänkte på att säsongen de kan hålla öppet blir så mycket kortare, eftersom man står utomhus blir det ju stor skillnad mot södra delarna av landet som kanske måste slå igen för kyla någon enstaka dag per år.

De ska hålla öppet året runt….
Vi håller tummarna för att det går bra! Det känns som att de måste tömmas på vintern? Jag tror anläggningarna helt saknar värme? Och allt vatten som sprutas ut på en betongplatta... avloppet måste ju frysa ihop? Men kul om det funkar, det är ett smidigt sätt att hålla bilen ren.

Vi håller tummarna för att det går bra! Det känns som att de måste tömmas på vintern? Jag tror anläggningarna helt saknar värme? Och allt vatten som sprutas ut på en betongplatta... avloppet måste ju frysa ihop? Men kul om det funkar, det är ett smidigt sätt att hålla bilen ren.
Jag är lika skeptisk jag men de hade kolla på vilken anläggning de kilade på, OKQ8 alltså, och undrar om det inte är värmepumpar och värmeväxlare inblandade…?🤔

De skulle även, för första gången i Umeås tvätthistoria, möjliggöra tvätt av husbilar med i denna anläggning! 👍🏻

Är det inte det ena, så är det det andra... 🤷
IMG_20250623_190122.jpg

IMG_20250623_185938.jpg

Tillbaka
Topp