Sista vändan innan motorbyte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sista vändan innan motorbyte
Låt säga 30% mer -> ca 0,45 l/mil, hälften mot vad jag har nu. Dock brukar jag lyckas köra mina bilar väldigt nära den angivna förbrukningen, har det som en tävling med mig själv.
Värdeminskningen finns, men så får jag en hel del nya garantier som gått ut på min nuvarande bil. Dessutom är den skattefri i 5 år, vilket innebär en besparing på ca 10 kkr.
En halvkombi utan bagageutrymme...Som framgår av signaturbilden sportar jag sportbil.
Bakgrunden är den att vi väntade tillökning (per februari i år har vi två barn i familjen). Jag behövde alltså en praktisk familjebil. "Tänka, tänka" [som Nalle Puh säger och knackar sig på tinningen]. Tadam: Det blev en halvkombi:
Jodå, den har plenty!
Fällbara baksäten:
Front trunken rymmer exempelvis exakt 5 lådor vin, 2 liter olivolja, 1 grappa och 2 kg scharketurier:
Och det som inte rymms i bilen får man ju ta på taket:
Den perfekta familjebilen, helt enkelt!
Och barnen? Var hade du tänkt att de ska sitta?Jodå, den har plenty!
Fällbara baksäten:
Front trunken rymmer exempelvis exakt 5 lådor vin, 2 liter olivolja, 1 grappa och 2 kg scharketurier:
Takräcke skrev han ju.Och barnen? Var hade du tänkt att de ska sitta?
Med box dessutom perfekt!Takräcke skrev han ju.
Kör den här häcken men är sugen på nytt. Man får tänka till en extra gång när man även har två barn som ska få plats men jag är sugen på en Audi A5/S5 alternativt RS4 för mer plats.
Jodå, den har plenty!
Fällbara baksäten:
Vad är syftet med dom där plastgrejerna vid fönstret ?
Jag dressar en audi RS4 årsmodell 2013
Polisen älskar den troligtvis då de stannat mig 3 ggr för fortkörning (på 6 månader). Det bästa är när man måste lämna ut körkortet!
Mitt älskade hjärta såldes för 1,5 år sedan, jag tänker på henne fortfarande...
sportades och dressades.
generellt kör jag enl mottot:
drive it like you stole it.