Tänkte mer på att den ser sjukt suddig ut, men det kanske är min telefon.Ja kvällshimlen reflekterar sig fint i glaset
Grattis till en grym 7548 iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte mer på att den ser sjukt suddig ut, men det kanske är min telefon.Ja kvällshimlen reflekterar sig fint i glaset
Sent from my Nokia 3310.Krispig bild!
Hehe ja mobilen svek mig tack ja den är grymTänkte mer på att den ser sjukt suddig ut, men det kanske är min telefon.
Grattis till en grym 7548 iaf
Nyinkommet
Ujujuj! Snyggast i stan.Nyinkommet
Ja, jag skulle säga att z199 är det bästa valetFunderar på att få tag i en passande länk till klockan. Är det uncle Seiko Z199 som är de givna valet eller är det någon som sitter på andra bra tips? Mvh
Okej har lagt ut en förfrågan på köpes här på ks. Annars får det väl bli en ny, hade ju dock inte gjort nåt med en begagnad då hade den matchat bättre med klockan skick. Men de blir ju snart använt skick ändå när man är bondeJa, jag skulle säga att z199 är det bästa valet
Influencern haha!Tillbaka med 7548 på armen igen Känns mycket bra!
Även jag har en 81a som influencern @Staafen . Tyvär får jag nöja mig med Uncle Seilos z199
Haha ja! Du är på väg att göra karriär på insta!Influencern haha!
Grym! Vilken månad?
Otroligt fräsch!!Tillbaka med 7548 på armen igen Känns mycket bra!
Även jag har en 81a som influencern @Staafen . Tyvär får jag nöja mig med Uncle Seilos z199
Jag en en SKX länk som nån flitig har borstat de polerade delarna på, det ser också riktigt bra ut.Ja, jag skulle säga att z199 är det bästa valet
Vilken patina. Grym!Lagom inkörd 7548 700B
Troligen från 82
Ja rejält härjad, köpte den från en italiensk handlare på Chrono24, de mest imponerande var att frakten tog 2 dagar från Italien och hit. Det är man ju knappt van vid ens om man köper inrikesVilken patina. Grym!
Raketfart! Beror "Troligen från 82" på att baksidan har samma patina som framsidan?Ja rejält härjad, köpte den från en italiensk handlare på Chrono24, de mest imponerande var att frakten tog 2 dagar från Italien och hit. Det är man ju knappt van vid ens om man köper inrikes
Hehe nej vet inte exakt hur man avläser klockans tillverkningsnr. Verkar som den kan vara från antingen 82 eller 92 men gissar på 82Raketfart! Beror "Troligen från 82" på att baksidan har samma patina som framsidan?
7548 såldes inte med jubilee, den kom på z199.Är på jakt efter en 7548-7000 på rassligt jubilee som får bli ny beater, vilka jubilee passar bäst enligt er? Är det samma som SKX007?
Ok tack!7548 såldes inte med jubilee, den kom på z199.
Men jubilee från skx passar!
Men vänta, är inte z199 ett jubilee?7548 såldes inte med jubilee, den kom på z199.
Men jubilee från skx passar!
Nja, inte ett klassiskt jubilee. Lite annan konstruktion och i mitt tycke en helt grym länk. Helborstad.Men vänta, är inte z199 ett jubilee?
Ja men då vill man ju ha den på z199, jag gillar när det är lite rassligt och framförallt originalNja, inte ett klassiskt jubilee. Lite annan konstruktion och i mitt tycke en helt grym länk. Helborstad.
Uncle Seiko har en bra reproduktion på den
Köp en från Uncle Seiko! Lätt värt detJa men då vill man ju ha den på z199, jag gillar när det är lite rassligt och framförallt original