Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt fin, både länk och klockan.Den får kärlek här på forumet men ska vi ändå ta en sekund och uppskatta Z199-länken tillsammans…? Den är för trevlig.
Instämmer med @rickards! Riktigt läcker. Vill så gärna också ha en Z199-länk!Den får kärlek här på forumet men ska vi ändå ta en sekund och uppskatta Z199-länken tillsammans…? Den är för trevlig.
Ingen jäkla padel! SköntBra tennisklocka.
7548-700F
Nej fan, har lirat tennis i hela mitt liv. Kallar padel för hipstertennis!Ingen jäkla padel! Skönt
En SQ tavla på det så är du klar sen
Hehe, för 10e gångenEn SQ tavla på det så är du klar sen
Den där gamla 7548an känner jag minsann igen!Fasen ni gör ju så jag börjar sakna mina gamla och påminner mig om vilken dåre jag var som sålde orginal z199
Jäkla fin Suktade efter den där jag med men kom inte till skott.Aaah äntligen en 7548 igen
Underbar patina på denKan också joina klubben nu med denna -78:a