Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oops! I Did It Again (c) Britney SpearsFyndat ny klocka på Tradera @Aivengo13 ? Återstår att se om dem dyker upp då
Bra pris om allt går rätt till, sneglade på den men satt i båten pga tidigare situation.Oops! I Did It Again (c) Britney Spears
Lägger den på lådan om 1h haft den 2grr nu faller mig tyvärr inte riktigt i smakenBra pris om allt går rätt till, sneglade på den men satt i båten pga tidigare situation.
Lägger den på lådan om 1h haft den 2grr nu faller mig tyvärr inte riktigt i smaken
Förstår! får bygga upp lite rykte nuKanon, var som sagt sugen själv och hade definitivt kunnat gett några kronor mer än den landade på om historien varit lite mer städad
Kul! Tröttnar du på den så hojta, är sugen på en svart 81a i bra skickAffären gick jättesmidigt och dagen efter kom klockan. Jag är positivt överraskad!
Tack så jättemycket @joakimlundberg för en smidig affär!
Inte tröttnat på den?Affären gick jättesmidigt och dagen efter kom klockan. Jag är positivt överraskad!
Tack så jättemycket @joakimlundberg för en smidig affär!
NixInte tröttnat på den?