Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj!Inte min.....lär bli kvar i skyltfönstret för all framtid för det priset.....lökigt!!
jävlar, får ju 3 för det priset! vart hittade du den där?
Är den till salu måntro?Jag la ju säkert en kvart på att få till en bild... Men men här kommer en.
Nybadad. Såg nu att den vill att det ska vara söndag idag.. vilken jävel!
Riktigt snyggt! Visst har du bytt betzel? Har du fler bilder, var du beställde och kanske en liten guide med? Vore guld!Idag dricker vi kaffet ute i solen
Ri
Riktigt snyggt! Visst har du bytt betzel? Har du fler bilder, var du beställde och kanske en liten guide med? Vore guld!
Inte min.....lär bli kvar i skyltfönstret för all framtid för det priset.....lökigt!!
Var köpte du gummit? Har funderat fram och tillbaka på en 007a eller en 009a och som tur var såg jag din bild som fick vågen att tippa över till 009 fördel.
SGS3 via Tapatalk
Tack! Grymt!Finns en del här som du nog gillar
https://klocksnack.se/threads/byta-bezel-insert-seiko-skx.22356/
Med vänlig hälsning
Jonas
Den kom idag!
Tack så jätte mycket! Tror nog att jubilee länken skapar en illusion av att den är mindre än vad den egentligen ärGrattis! Ser mycket trevlig ut med jubilee.
I väntan på leverans funderar jag vilka band ni kör till era skx. Beställde min med jubilee. Kommer givetvis köra nato/zulu, men sedan...
Någon som kör skinnstropp? Bund?
Bilder önskas på icke-typiska skx-band!
SKX013Finns det någon liknande SXK007 som rör sig runt 39-40 mm? 43 är ju helt galet!