• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

JaTack

Rolex
2-Faktor
Sjyst! Finns den på länk utan dag och datum? :rolleyes:
Det går alltid att modda, hittade denna bilden när jag googlade på skx013 och dial så visst går det:
8327561226_afe612e83b_o.jpg

Edit: För att göra det klart, snodd bild!
Edit 2: Källan: http://www.flickr.com/photos/25266351@N06/8327561226/
 
bca53ae1-3bcf-45ca-8f4a-dc6910ddcbb0.jpg

Den växer verkligen på mig mer och mer. Har haft den flera år men inte haft några djupare känslor egentligen men nu efter att ha haft den dagligen i två veckor på semestern är jag överförtjust och hittar ständigt nya snygga detaljer!

Extra mycket gillar jag "djupet" man får till tavlan med sekundmarkeringarna som är nästan stående. Badar med den dagligen och gör sig kanon i vatten :)
 
Är det någon som servat sin skx, behöver man det eller låter man dem bara ticka tills de självdör??

Känns ju iofs lite sådär att lägga lika mkt på service som en ny kostar...
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Tack! Moddad 007a. Visare och chapter ring från 10watches, bezel från Murphy med klorinblekt inset och tavlan är något gammalt AM-junk som blivit relumad och som lyser rätt skapligt.
Vill du nån gång sälja tavla (visst är den blå?) plus visare så ställer jag mig i kö. :)
Murphybezeln har jag redan...​
 
Topp