Frosse
Silver
Sjyst! Finns den på länk utan dag och datum?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På länk, ja.Sjyst! Finns den på länk utan dag och datum?
Det går alltid att modda, hittade denna bilden när jag googlade på skx013 och dial så visst går det:Sjyst! Finns den på länk utan dag och datum?
Skrev fel tidigare, tydligen är den 41mm exklusivt och 46 inklusivtFinns det någon liknande SXK007 som rör sig runt 39-40 mm? 43 är ju helt galet!
På länk, ja.
http://www.creationwatches.com/products/sv/index.php?main_page=product_info&products_id=785
Utan dag och datum? Tveksamt...du får lösa det genom att tejpa för dem.
(Finns säkert några tavlor här utan dag och datum som kan passa:
http://www.10watches.com/apps/webstore/ )
Som sagt ovan: moddning.Jag letar efter Superoyster-länk, utan dag och datum, måste la finnas någon?!
Lekte med ett program i mobilen
Cool insert!Är ny på detta forum men tänkte dela med mig av min skx!
I bilen, en BMW E30 med m-ratt!Man kan ju ha den överallt!
På stranden...
...på den grova arbetsplatsen...
...i bilen...
...och på cykeln!
Grymt snygg! Moddad 007/009? Var har du isf hittat tavla och visare?Här är min senaste SKX-variant. Det är typ den 25e SKXen i ordningen men som nu fått stanna och som bara får en ny look då och då
Grymt snygg! Moddad 007/009? Var har du isf hittat tavla och visare?
Är det någon som servat sin skx, behöver man det eller låter man dem bara ticka tills de självdör??
Känns ju iofs lite sådär att lägga lika mkt på service som en ny kostar...
En mycket fin 325i cab 1987!I bilen, en BMW E30 med m-ratt!
Vilken modell?
Ser jättefin ut!En mycket fin 325i cab 1987!
Såg nu att Creationwatches.com att skx007 inte finns med lænk længre. Vart vænder jag mig?
Tack! Moddad 007a. Visare och chapter ring från 10watches, bezel från Murphy med klorinblekt inset och tavlan är något gammalt AM-junk som blivit relumad och som lyser rätt skapligt.
Vill du nån gång sälja tavla (visst är den blå?) plus visare så ställer jag mig i kö. Murphybezeln har jag redan...