JappÄr det från CNS?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JappÄr det från CNS?
Bra val
011 idag...![]()
Snyggt! Är det Uncle Seiko Tropic som sitter på?
Cheapestnatostrap a 15$![]()
Hur står sig CNCs tropicals egentligen. Jag kör ett watchgecko som jag gillar men änden slinter ur hållarna lite för ofta kanske.
Snyggt köp, saknar min iblandHar haft ett par SKX genom åren ”bara för att”. Köpte denna för nån vecka sen hos KM Globen. Alltså, det måste ju vara en av världens bästa klockor? Den är ju helt fantastisk! Laddade på ordentligt i klockväskan inför semestern men denna har helt klart fått mest handledstid
![]()
Tack! Köpte med orginal jubileet. Har haft lite sköna länkar tidigare (super jubilee, oyster från Strapcode bla) men älskar verkligen orginallänken! Härligt rasslig och tar sig inte på så stort allvarSnyggt köp, saknar min ibland(mina?)
Köpte du med länk eller är det AM?
Ja, den har någon särskild charm som är svår att förklara.Har haft ett par SKX genom åren ”bara för att”. Köpte denna för nån vecka sen hos KM Globen. Alltså, det måste ju vara en av världens bästa klockor? Den är ju helt fantastisk! Laddade på ordentligt i klockväskan inför semestern men denna har helt klart fått mest handledstid
![]()
Verkligen!Ja, den har någon särskild charm som är svår att förklara.![]()
Om du bestämmer dig för att sälja 013 så får du gärna skrika till med pris på den till mig. Kan även vara sugen på 023an om du av någon anledning får för dig att du ska sälja den iställetTog lite jämförande bilder mellan SKX013 och SKX023 medans jag ändå har båda hemma och på varsitt strapcode super oyster. Noterade att ändlänkarna från strapcode följer bandhornen något snyggare på 023. Skillnad i tjocklek gör även att 013 upplevs som mer topptung. I övrigt två fina klockor helt i min smak. Frågan är om jag ska behålla båda eller om 013 får lämna..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Skx013 ne15 verk, cerakote mod![]()