• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Vad ska man ha för roligt band på denna då?
IMG_4859.jpeg

SKX007. I köpt för säkert 15 år sedan. Idag saktar den sig +5 minuter per dag s den får i princip ingen handledstid. Urmakaren ville ha ca 3000:- för en service. Billigare att köpa en ny.

Bilagor

• IMG_4736.jpeg
    IMG_4736.jpeg
    278.8 KB · Visningar: 2
SKX007. I köpt för säkert 15 år sedan. Idag saktar den sig +5 minuter per dag s den får i princip ingen handledstid. Urmakaren ville ha ca 3000:- för en service. Billigare att köpa en ny.

Panga in ett NH36-verk i den ba så är den som ny sen 💪🏼

Här är en bild på min.
Går kanon efter typ 15 år i min ägo.

FullSizeRender.jpeg

Senast ändrad:
Är lite sugen på att sätta en länk på min SKX men har svårt att välja vilken variant.
Uncle Strap har väj fyra olika, Oyster, Jubilee, President och Engineer (som jag kallar dem, de heter säkert något annat egentligen).

Gillar Oyster men lutar lite bort från det då jag har 3 andra dykare med den typen av länk.

Vilken ska man välja och varför?

Obligatorisk bild!

IMG_6951.jpg

Är lite sugen på att sätta en länk på min SKX men har svårt att välja vilken variant.
Uncle Strap har väj fyra olika, Oyster, Jubilee, President och Engineer (som jag kallar dem, de heter säkert något annat egentligen).

Gillar Oyster men lutar lite bort från det då jag har 3 andra dykare med den typen av länk.

Vilken ska man välja och varför?

Obligatorisk bild!

IMG_6951.jpg
Har precis samma dilemma gällande min SKX och ett par Turtles, vet inte hur många sk ”övningsköp” jag har gjort på US webbshop utan att jag kunnat bestämma mig. 😅 :banghead:

Gillart att du haft den så länge!
Men det är dessvärre inte billigare att köpa en ny, de ligger på närmare 7-8000kr med moms frakt tull osv, serva och behåll 😃

Tillbaka
Topp