Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, indeed! A perfect fit for a man all alone at sea
SKX007. I köpt för säkert 15 år sedan. Idag saktar den sig +5 minuter per dag s den får i princip ingen handledstid. Urmakaren ville ha ca 3000:- för en service. Billigare att köpa en ny.
Bisonstrap, bästa gummit, rekommenderas starkt. Kör det även till mina Tudor.Vad är detta för gummi? Ser kanon ut!
Har precis samma dilemma gällande min SKX och ett par Turtles, vet inte hur många sk ”övningsköp” jag har gjort på US webbshop utan att jag kunnat bestämma mig.Är lite sugen på att sätta en länk på min SKX men har svårt att välja vilken variant.
Uncle Strap har väj fyra olika, Oyster, Jubilee, President och Engineer (som jag kallar dem, de heter säkert något annat egentligen).
Gillar Oyster men lutar lite bort från det då jag har 3 andra dykare med den typen av länk.
Vilken ska man välja och varför?
Obligatorisk bild!
![]()
Jubilee är klassiskt, President är hybriden som är fräsig.Vilken ska man välja och varför?
Gillart att du haft den så länge!SKX007. I köpt för säkert 15 år sedan. Idag saktar den sig +5 minuter per dag s den får i princip ingen handledstid. Urmakaren ville ha ca 3000:- för en service. Billigare att köpa en ny.