Klart du ska beställaEn 007 kan väl inte bli fel med ett Orange gummi från Obris morgan?
http://www.obrismorgan.com/natural_rubber_01_org_22.html
Ska nog beställa till sommaren.. Någon som har ett liknande gummi på sin redan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart du ska beställaEn 007 kan väl inte bli fel med ett Orange gummi från Obris morgan?
http://www.obrismorgan.com/natural_rubber_01_org_22.html
Ska nog beställa till sommaren.. Någon som har ett liknande gummi på sin redan?
Det där ser ju givet ut!Klart du ska beställaTänk på att ha ett par extra fatbars. Blir svårt att få ut dom.
![]()
Har hört någonstans här på forumet att för små bars kan nöta ut hålen? Tror det är bra att hålla sig till fatbars på seikodykare!Det där ser ju givet ut!
Har redan gjort misstaget en gång så köpte några smala.Fick skära ut skiten när jag hade satt dom på något gummi som inte passa
![]()
Vad är detta? Riktigt snyggt med applicerade index och Seiko-logga!
Yes, men det finns tydligen smala fatbars som har tjocka ändar så klickade hem ett 5pack för 80kr på Ebay.Har hört någonstans här på forumet att för små bars kan nöta ut hålen? Tror det är bra att hålla sig till fatbars på seikodykare!
Ah, smart. Jag tycker dock inte att det är så himla skönt gummi om jag skall vara ärlig, men det ser himla snyggt ut. Bonetto 284 är betydligt mer skönt.Yes, men det finns tydligen smala fatbars som har tjocka ändar så klickade hem ett 5pack för 80kr på Ebay.![]()
Hmm.. Kör något liknande flat vent från eBay. Sitter fruktansvärt skönt men man undrar ju lite hur dassig den orangea färgen är därifrån om man letar billigt..Ah, smart. Jag tycker dock inte att det är så himla skönt gummi om jag skall vara ärlig, men det ser himla snyggt ut. Bonetto 284 är betydligt mer skönt.
Vad är detta? Riktigt snyggt med applicerade index och Seiko-logga!
Den ser riktigt cleen ut. Om du skulle jämföra med skx007, hur är den, är det samma mått?Det e la en Göööteborgare... nämnligen SKX031... tok gillar den
Något mindre. Typ 40. Dock fortfarande 22 mm luggar.Den ser riktigt cleen ut. Om du skulle jämföra med skx007, hur är den, är det samma mått?![]()
Skultuna ftw!Samma armband?![]()
Testa att reglera själv. Ganska enkelt (men tidskrävande)!SKXen och jag firar en månad, trivs extremt bra tillsammans. Finns allid där för mig, på jobbet, i bilen, vid disken och igår vid byte till sommardäck. Tyvärr är hon lite för kvick, efter några dagar är hon några min före. Köpte henne begagnad så en service kanske skulle sitta fint, vad tror ni?![]()
Vetefan om jag vågar pilla själv, finns det någon "enkel" guide att följa?Testa att reglera själv. Ganska enkelt (men tidskrävande)!
Mycket fina. Perlon gör sig otroligt bra på dykare, det röda var inte dumt alls!.SKX:en har fått konkurrens av sin äldre bror (7002).
![]()
Vetefan om jag vågar pilla själv, finns det någon "enkel" guide att följa?
Hmm, blir nog ett besök hos en fackman här i Linköping.
Har jag också gjort. Min gick -15 till -20 per dag. Nu går den nästintill +-0Testa att reglera själv. Ganska enkelt (men tidskrävande)!
Den där var fräsch! Ref?Väldigt grått
![]()