Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yobokies eller Dagaz. Båda är välbeprövade. Har själv ett pepsi insert till en Sumo på väg från Yobokies.Någon här inne som vet vart det är smidigast/säkrast att beställa bezel insert till skx? Har en 009 men tänkte byta ut pepsi mot en vanlig svart
Neeeeeeeeeeeeeeeej, gör inte det. Pepsibezeln är ju det trevligaste med 009:an. Om du måste ha ett enfärgat insert, satsa på ett mörkblått som matchar tavlan.Någon här inne som vet vart det är smidigast/säkrast att beställa bezel insert till skx? Har en 009 men tänkte byta ut pepsi mot en vanlig svart
Någon här inne som vet vart det är smidigast/säkrast att beställa bezel insert till skx? Har en 009 men tänkte byta ut pepsi mot en vanlig svart
Neeeeeeeeeeeeeeeej, gör inte det. Pepsibezeln är ju det trevligaste med 009:an. Om du måste ha ett enfärgat insert, satsa på ett mörkblått som matchar tavlan.
Som ovan, finns massor att välja på hos Yobokies och Dagaz (Dagaz är väl smidigare iom att det är en riktig webshop).
Neeeeeeeeeeeeeeeej, gör inte det. Pepsibezeln är ju det trevligaste med 009:an. Om du måste ha ett enfärgat insert, satsa på ett mörkblått som matchar tavlan.
Som ovan, finns massor att välja på hos Yobokies och Dagaz (Dagaz är väl smidigare iom att det är en riktig webshop).
Någon här inne som vet vart det är smidigast/säkrast att beställa bezel insert till skx? Har en 009 men tänkte byta ut pepsi mot en vanlig svart
Aldrig sett förut.. Snygg! Gillade boetten! Fler bilder?Skxa47 aka white knight. Hittade en ny i somras på semestern. Verkar vara väldigt ovanlig.
Finns i svart, orange och vit. Automat, quartz samt en kinetic. Har för mig att de slutade att tillverkas runt 2006? Kan ha helt fel när det gäller det. Den har även en riktigt bra länk.Aldrig sett förut.. Snygg! Gillade boetten! Fler bilder?
Grymt snygg!Finns i svart, orange och vit. Automat, quartz samt en kinetic. Har för mig att de slutade att tillverkas runt 2006? Kan ha helt fel när det gäller det. Den har även en riktigt bra länk.
Kul! Skitsnygg som sagt..!Finns i svart, orange och vit. Automat, quartz samt en kinetic. Har för mig att de slutade att tillverkas runt 2006? Kan ha helt fel när det gäller det. Den har även en riktigt bra länk.
Behöver en SKX031 med länk. Nån vet varfan de finns fortfarande?
Den där var riktigt fet!Hej! Är på längre semester i USA och insåg snart att min IWC inte kändes helt rätt att ha mellan stranden/gymmet/poolen. Läste den här tråden och vart snabbt hooked.
Beställde klocka, länk och bezel på amazon, eBay och dagaz. Sjukt nöjd än så länge, mycket klocka för lite pengar!
Är det Seikos standard oyster?Hej! Är på längre semester i USA och insåg snart att min IWC inte kändes helt rätt att ha mellan stranden/gymmet/poolen. Läste den här tråden och vart snabbt hooked.
Beställde klocka, länk och bezel på amazon, eBay och dagaz. Sjukt nöjd än så länge, mycket klocka för lite pengar!
Nope, Miltat från eBay...Är det Seikos standard oyster?
Den blev sjukt snygg! Blev grymt sugen på att göra likadant men vill byta mina visare också. Kanske blir för dyrt så det blir att sälja skiten istället