• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

M.L.

Vacheron
2-Faktor
...009...
0311.jpg
 

Fredig

Cartier
Någon här inne som vet vart det är smidigast/säkrast att beställa bezel insert till skx? Har en 009 men tänkte byta ut pepsi mot en vanlig svart :D
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Någon här inne som vet vart det är smidigast/säkrast att beställa bezel insert till skx? Har en 009 men tänkte byta ut pepsi mot en vanlig svart :D
Neeeeeeeeeeeeeeeej, gör inte det. :eek: ;) Pepsibezeln är ju det trevligaste med 009:an. :cool: Om du måste ha ett enfärgat insert, satsa på ett mörkblått som matchar tavlan.
Som ovan, finns massor att välja på hos Yobokies och Dagaz (Dagaz är väl smidigare iom att det är en riktig webshop).
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Någon här inne som vet vart det är smidigast/säkrast att beställa bezel insert till skx? Har en 009 men tänkte byta ut pepsi mot en vanlig svart :D

Neeeeeeeeeeeeeeeej, gör inte det. ;) Pepsibezeln är ju det trevligaste med 009:an. Om du måste ha ett enfärgat insert, satsa på ett mörkblått som matchar tavlan.
Som ovan, finns massor att välja på hos Yobokies och Dagaz (Dagaz är väl smidigare iom att det är en riktig webshop).

Håller med ovan talare. Dessa ställen finns att handla från, men jag tycker inte du ska byta. Är ju pepsibezeln som gör 009:an!
 

Fredig

Cartier
Neeeeeeeeeeeeeeeej, gör inte det. ;) Pepsibezeln är ju det trevligaste med 009:an. Om du måste ha ett enfärgat insert, satsa på ett mörkblått som matchar tavlan.
Som ovan, finns massor att välja på hos Yobokies och Dagaz (Dagaz är väl smidigare iom att det är en riktig webshop).

Haha ja kanske är bättre med en mörkblå. Har dock bara hittat denna http://www.dagazwatch.com/webstore/SNZH.jpg som är helt blå. Skulle nog vilja ha ännu mörkare :(
 

Uggla

Breitling
Behöver en SKX031 med länk. Nån vet varfan de finns fortfarande?

De slutade tillverkas 2010 men det finns begagnade om man håller utkik. Dock är de ofta i behov av lite kärlek. Budade hem denna på Tradera i förra veckan. J-versionen med nyservat urverk och originaltavla men snett glas, lös krona, ej original insert eller visare och även utan länk. Har hittat alla originaldelar online inkl. länk förutom insert och packningar.

image.jpg
 
Senast ändrad:

Fredde08

Breitling
Hej! Är på längre semester i USA och insåg snart att min IWC inte kändes helt rätt att ha mellan stranden/gymmet/poolen. Läste den här tråden och vart snabbt hooked.
Beställde klocka, länk och bezel på amazon, eBay och dagaz. Sjukt nöjd än så länge, mycket klocka för lite pengar!
image.jpeg
 

almeyero

Panerai
Hej! Är på längre semester i USA och insåg snart att min IWC inte kändes helt rätt att ha mellan stranden/gymmet/poolen. Läste den här tråden och vart snabbt hooked.
Beställde klocka, länk och bezel på amazon, eBay och dagaz. Sjukt nöjd än så länge, mycket klocka för lite pengar!
image.jpeg
Den där var riktigt fet!
 

Alligatorn

Cartier
Hej! Är på längre semester i USA och insåg snart att min IWC inte kändes helt rätt att ha mellan stranden/gymmet/poolen. Läste den här tråden och vart snabbt hooked.
Beställde klocka, länk och bezel på amazon, eBay och dagaz. Sjukt nöjd än så länge, mycket klocka för lite pengar!
image.jpeg
Är det Seikos standard oyster?
Den blev sjukt snygg! Blev grymt sugen på att göra likadant men vill byta mina visare också. Kanske blir för dyrt så det blir att sälja skiten istället :p
 
Topp